Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ziek!!!!!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Essentie is dat we het gewoon met elkaar eens zijn, maar dat als ik mijn gevoel gewoon even uit, 5 minuten na het lezen van zo een krantenartikel, jij gelijk met redelijkheid op de proppen komt die ik zelf ook heus wel kan bedenken en die bij mij alleen ff iets later komt op zo een moment.

Ok sorry gozer, ik gef toe dat ik enigszins verblind was door de woede die sommige posts bij mij oproepen...mijn excuses

ennu..ff over dit:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Dus van mij mag je het laatste woord hebben, ik zal er niet meer op reageren.

Ik was idd net tot dezelfde conclusie gekomen....reageren is niet echt meer nuttig denk ik...alleen komt dat niet door jou maar meer door Donna die denkt weer ff wat te kunnen stoken, zoals gewoonlijk

noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:
naam: anja
nick: doMMa.er...donna

en om het voor eens en altijd duidelijk te maken: ik ben het ook (ben vast niet de enige) spuugzat hier in dit holland forum, ik ben e de laatste weken wel achtergekomen dat het hier voor 90% uit hypocrite, scheinheilige schaapjes bestaat en wat vooral zo mateloos irritant is: no matter what je post, het wordt ge"misquote", uit elkaar gehaald en zo verdraait dat je jezelf tegenspreekt door sommige mensen die te bijdehand zijn om nog voeten te hebben (? huh?)..en aangezien ik niet zulke bijdehante straatkennis heb verworven is dit een ongewonnen oorlog.....

mijn respect gaat uit naar riz, new wave, bellie, jukx, petrus, theseus, metzz, blik en henkie.....en de rest...tja.....ik weet het niet meer

dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list

Old Post Sep-13-2001 11:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

KONTSCHOPPEN!!! de KANKERLIJERS, d'r zijn daaro gewoon 10,000 onschuldige mensen gedood door een stel doorhetslijkgetrokken kanker terroristen, en dan gaan die klootmongolen nog effe feest vieren ook,

en ik ben helemaal niet racistisch ofzo, maar van die mongolen die nou gaan feestvieren kunnen gewoon O P R O T T E N !!!!!!!!!!!!!!!!!

godverdomme

Old Post Sep-13-2001 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ik denk dat IEDEREEN boos is op feestvierende mensen, of het nu marokkanen of palestijnen of wat dan ook is. Vergeet alleen niet dat het hier om een klein groepje gaat. En begin niet meteen met verwensingen, dat maakt jou NET zo erg als die terroristen of die feestvierders. Denk je dat het er beter op maakt om nu weer te gaan zeggen hoe erg die marokkanen wel niet zijn? laat dat groepje onnozelen toch, richt je liever op wat anders. Probeer zelf eens zonder haat te leven, maakt het allemaal wel wat relaxter. Haat met haat vergelden of geweld met geweld vergelden is het stomste wat je kunt doen, daar los je ZOWIEZO niets mee op. Als je nou eens zou proberen ondanks dit alles het beste in jezelf naar boven te halen, misschien dat je die positiviteit op anderen over zou kunnen brengen... bidden voor alle slachtoffers zal geen enkele zin hebben als je alleen maar met haat in je loopt. Ik hang geen enkele religie aan, maar zie wel dat haat alleen maar kwaad doet.

Old Post Sep-13-2001 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Waarschijnlijk probeerde die marrokanen maar 1 ding(ruzie zoeken) laat ze toch zijn er maar een stuk of 20 en ze uiten hen mening(ok de foute mening en ze zijn gewoon FOKKING gestoord daar niet van)Maar wat kun je er tegen doen...ze kapot rammen-wat krijg je dan alle asielszoekers en marokkanen worden boos en ruzie in nederland dat willen wij ook niet( sneeuwbal effect jaja vandaag gehad op school). Zoals Eye-Riz zei bid en hoop dat alles weer goedkomt in New York en Washington. Mensen vechten nog steeds voor hun leven en de echt helden zijn die passengiers die dat vliegtuig hebben terug gekaapt. En de mensen die daar tussen het puin zoeken. En denk eraan: schelden doet geen zeer maar wanneer je me slaat doet ik het dubbel weer. Amerika doet het dubbel zo hrad terug op wie het ook gedaan heeft.

Mijn mening(hopelijk wordt ik niet hierop aangevallen)

Greetz Muppet

Old Post Sep-13-2001 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
En begin niet meteen met verwensingen, dat maakt jou NET zo erg als die terroristen of die feestvierders.

daar heb je wel gelijk in eigenluk ja

Old Post Sep-13-2001 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Dit vind ik dus weer echt schraal!!!!

Het gaat om een groeppie kneuzen en daar word iedereen zijn mening om gevraagd maar vervolgens zit de helft elkaar weer verrot te schelden en van alles te verwijten. Kom op zeg, toch nergens voor nodig.

En mijn mening verder: Toen ik het hoorde ging mijn bloed zowat koken!!! Het is steeds weer raak met die Marokanen. En de politie kan nooit wat doen. Wanneer komt de dag dat de burgers zelf gaan ingrijpen??

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-13-2001 14:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:naam: anja
nick: doMMa.er...donna

Kun je nu echt niks zelf bedenken,je hebt weer voorbeeldjes nodig hoe je iets neerzet huh?:P

quote:
dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list

errrr t is toch,wie kaatst kan de bal verwachten?? hmz tis toch echt maar een pingpongballetje wat je terug plaatst hoor meisje en idd ik ben volwassen misschien word jij t ook ooit nog eens,heb trouwens geen reply gezien over je evt onvruchtbaarheid door je domme vele geslik:P Of kon je daar niks over kwijt,maar ach,je ignored nu,dus je leest t niet Ignoren betekent trouwens dat je de discussie niet aankan,kvinnet fine,zegt meer over jou dan over mij

Have fun verder met blazen tegen degenen die je wel kan handelen en dus niet ignored

Mzzl;p

Old Post Sep-13-2001 14:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

There is So Much Love in this Forum

Kom op jongens... euh... meiden

Ooit gehoord van Karma??

Think Happy Thoughts!

TJAKKAAAAAAAAAAAA!

Old Post Sep-13-2001 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Sure metz,als dametje prox niet gelijk alles als stoken ziet als iemand eens tegen haar ingaat zal dat heus wel lukken,beetje meer volwassen gedrag en alles komt wel keej:P
Maybe is ze enigst kind,dan kan ik zelfs nog begrip hebben voor dat verwende gestampvoet,en verder ben ik r wel mee klaar,en nee dit was niet stoken dit was een reactie op idioot gescheld van haar kant,dus noem dit stoken, whaever,ik heb t tenminste niet nodig zo tekeer te gaan,belachelijk...

Old Post Sep-13-2001 15:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
There is So Much Love in this Forum

Kom op jongens... euh... meiden

Ooit gehoord van Karma??

Think Happy Thoughts!

TJAKKAAAAAAAAAAAA!

k Metzz speciaal voor jou nog een happy post

plur

Old Post Sep-13-2001 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

Ik weet niet of mensen hem al kennen, of dat hij zelfs al hier is gepost, maar ik kreeg net dit nieuwsbericht in mn mailbox.

> > > Dit is erg...... !!!
> > > Zware aardbeving treft Marokko!
> > >
> > > Een zware aardbeving met de kracht van 9.1 op de schaal van Richter
>heeft
> > > Marokko getroffen.
> > >
> > > 17.500 Marokanen zijn hierbij omgekomen en een nog onbekend aantal
>zijn
> > er
> > > gewond.
> > >
> > > Het land ligt in puin en de bevolking rouwt.
> > >
> > > De hele wereld reageert geschokt; Amerika stuurt z'n leger, Engeland
> > stuurt
> > > voedsel, Duitsland stuurt medicijnen, Frankrijk stuurt geld en
>Nederland
> > > stuurt 17.500 nieuwe Marokanen.
> > >
> > >
> > >
> >
>

grtz,
TNG

Old Post Sep-13-2001 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Tis dat ik er geen een heb, maar als ik een flinke magnum had, zou ik die gasten echt stuk voor stuk door hun knieen kunnen schieten, het liefst tien kogels achter mekaar en dan met een stopwatch opnemen hoe lang ze er over doen om naar hum eigen land terug te krijgen, tyuslijers . Als er ook maar een Marokaan in dat vliegtuig zit is het huilen geblazen, helaas beseffen ze dit niet, stelletje varkens!!!!!

(Zo ontstaat haat voor buitenlanders )

Old Post Sep-13-2001 18:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ziek!!!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk played 1998!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHotz 'n' Plotz - "Bye Bye Berlin" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:17.

Forum Rules: