|
|
|
|
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
Waarschijnlijk probeerde die marrokanen maar 1 ding(ruzie zoeken) laat ze toch zijn er maar een stuk of 20 en ze uiten hen mening(ok de foute mening en ze zijn gewoon FOKKING gestoord daar niet van)Maar wat kun je er tegen doen...ze kapot rammen-wat krijg je dan alle asielszoekers en marokkanen worden boos en ruzie in nederland dat willen wij ook niet( sneeuwbal effect jaja vandaag gehad op school). Zoals Eye-Riz zei bid en hoop dat alles weer goedkomt in New York en Washington. Mensen vechten nog steeds voor hun leven en de echt helden zijn die passengiers die dat vliegtuig hebben terug gekaapt. En de mensen die daar tussen het puin zoeken. En denk eraan: schelden doet geen zeer maar wanneer je me slaat doet ik het dubbel weer. Amerika doet het dubbel zo hrad terug op wie het ook gedaan heeft.
Mijn mening(hopelijk wordt ik niet hierop aangevallen)
Greetz Muppet
|
|
Sep-13-2001 13:35
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:naam: anja
nick: doMMa.er...donna |
Kun je nu echt niks zelf bedenken,je hebt weer voorbeeldjes nodig hoe je iets neerzet huh?:P
| quote: | | dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list |
errrr t is toch,wie kaatst kan de bal verwachten?? hmz tis toch echt maar een pingpongballetje wat je terug plaatst hoor meisje en idd ik ben volwassen misschien word jij t ook ooit nog eens,heb trouwens geen reply gezien over je evt onvruchtbaarheid door je domme vele geslik:P Of kon je daar niks over kwijt,maar ach,je ignored nu,dus je leest t niet Ignoren betekent trouwens dat je de discussie niet aankan,kvinnet fine,zegt meer over jou dan over mij
Have fun verder met blazen tegen degenen die je wel kan handelen en dus niet ignored
Mzzl;p
|
Sep-13-2001 14:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Sep-13-2001 16:37
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Sep-13-2001 18:21
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:17.
Forum Rules: