Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Oct-16-2004 17:33
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Tiger777
Rank 1 - airwave 7€
Rank 1 - such is life 7€
Ok, das goed voor me. Als je in Brussel kan komen, kunnen we een afspraak doen
Oct-16-2004 18:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik verkoop mijn eerste platenspeler. Weg wegens upgrade naar een Acura 4000. Het gaat'em om een Q-20 platenspeler van JB-systems (zo'n vroegere oem speler, ze verkopen hem nu als Reloop 4000 M3D maar de mijne is zonder OMB_5 naald...)Voor +25€ krijg je er mijn ortofon concorde pro(stylus is amper 2 maand oud)gratis bij. Het geheel wordt geleverd mét stofkap en slipmatje. De speler is vanzelfsprekend vrij van krassen of beschadigingen. Hij is steeds goed onderhouden geweest. Op eenvoudige vraag kàn hij getest worden. De speler is te koop voor 100€(+25 voor de concorde).
Ik denk er ook sterk over na mijn CDJ-20 te verkopen wegens niet gebruik(de CDJ800 trekt al mijn aandacht weg ). Als iemand er 125€ voor wilt geven, mag ie weg.
Gegadigden kunnen mij altijd PM'en of iets zeggen op MSN ofzo, ik ben gene moeilijke mens, dus de manier van contacteren is voor u een vrije keuze!
Door de aanschaf van al mijn nieuw materiaal heb ik een JB Systems Classic 3 te koop staan. Ondertussen is hij bijna 3 jaar oud, maar er is nog geen enkel mankement aan en hij is ook volledig krasvrij enzo. Voor mij mag hij voor 50€ weg, hij staat hier toch alleen maar in de weg!
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ik heb haar mijn materiaal zelfs gratis en voor niks aangeboden, en veel betrouwbaarder dan mij kun je voor haar niet zijn denk ik
Nov-01-2004 05:09
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Door de aanschaf van al mijn nieuw materiaal heb ik een JB Systems Classic 3 te koop staan. Ondertussen is hij bijna 3 jaar oud, maar er is nog geen enkel mankement aan en hij is ook volledig krasvrij enzo. Voor mij mag hij voor 50€ weg, hij staat hier toch alleen maar in de weg!
Ik ken iemand die wil beginnen draaien, ik vraag het hem straks voor je
Nov-01-2004 09:33
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
en vergeet hem ook niet te vragen voor een Q20 en CDJ20!!!