|
מסכים איתך מאה אחוז
אבל שמע טראק כמו למשל
Arome - Scream [DJ Scot Project Remix]
שזה טכנו
או כל טראק פסיכודלי
תראה שלעומת קורסטן או טייסטו
זה הרבה פחות מהיר
יש יותר השקעה בבאס ובאפקטים מאשר הסינטיסייזר
Gil:
חוץ מזה מה הסיפור שלך למה אתה נכנס בי בכל הודעה שלך?
אני מתמצא במוזיקה אלקטרונית אני שומע אתה כבר 5 שנים ואני מכיר כמעט הכל
לפי דעתי מה שקורסטן מנגן זה יותר לכיוון של ההאוס
זה פחות חזק זה יותר סינטיסייזר
אם אתה מדבר על טראקים כמו
Armin Vs System F - Exhale
אני מסכים איתך זה יותר לכיוון של טראנס
טייסטו מנגן טראקים שהם טראנס אני מסכים נגיד כמו
Flight 643
או
Ballroom - Come Along
ממג'יק 7
אבל למשל
M.I.K.E - Sunrise At Palamos
בשבילי זה האוס כי הוא בדיוק נופל על אותם אלמנטים
שיש בטראקים שהם האוס
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
Last edited by Scorchio on Sep-29-2001 at 13:39
|