|
Nu is het natuurlijk kicken, als je levend zonder bomschade eruit komt schijn je je een ander persoon te voelen!
| quote: | Originally posted by basvh
kan iemand mij de lol uit leggen van 4 dagen in de omgeving van nijmegen rondlopen. Ik vind het maar kansloos gedoe, maar misschien weet iemand mij overtehalen om volgend jaar mee te lopen? |
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

|