Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tom Lont
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: Holland

Zooooo, wat een super feest dit Geweldig om dit aan het strand meegemaakt te hebben. Publiek ging compleet uit zijn dak, niet normaal meer

Old Post Jul-30-2004 00:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

18:15 vertrok me gele Italiaanse sport-bolide (zie pic van Jee Pee) richting Bloemendaal aan Zee, helaas zonder mede-passagiers (wankers + weggooiers). Ruim ander half uur later na wat file-leed arriveerde ik bij Bloemendaal aan Zee.



Tweede keer Bloemendaal in een paar weken tijd, maar ben toch al tot de conclusie gekomen dat het een hot-spot van de zomer is, druk met veel relaxte mensen, zo nu en dan wat een wat te hoog zie mij hier staan gehalte, maar waar heb je dat tegenwoordig niet. Jee Pee stond me al op te wachten samen met een vriend. Gelijk maar Bloomingdale onveilig gemaakt, Armin stond net klaar om te beginnen. We kwamen al snel tot de conclusie dat het daar te warm was met al die zon, dus even op het terras gaan zitten/staan.



Drankje gedaan, beetje gehangen met het mooie weer, ideaal vertoeven dus. Toen de zon bijna onder was gegaan, maar weer naar binnen gegaan om oa Armin te stalken. Eén van de grootste Armin-stalkers stond natuurlijk weer vooraan:



Armin lastig gevallen met veel flitsen en dit was toch wel de leukste foto:



Armin draaide het eerste anderhalf uur een relaxte/rustige set. Na anderhalf uur gingie toch wat steviger te draaien, wat 3 'o 3 toch wat minder vond, maar hij had een mooie dame bij zich die hem kon vermaken



Na het tweede uur zou Markus Schulz het overnemen, maar helaas hij had problemen op het vliegveld in Spanje, zodat hij veelste laat binnen was. Helaas kon hij daardoor maar een uurtje draaien, maar wat een ster is die man zeg, de ene na de andere geniale plaat



In de tussentijd was Jee Pee weer de paparazzi aan het spelen, zoals gewoonlijk:



Al met al was het een tof feessie en was het de rit uit Den Haag meer dan waard. Zoals gewoonlijk weer veel relaxte TA'ers. Eindelijk Kolkiewolkie eens gezien. Om kwart voor twaalf ben ik weer richting Den Haag geweest, waar ik nog een afzakkertje op Scheveningen heb gehaald om de toffe avond af te sluiten.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-30-2004 00:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X4216354
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2001
Location:

from Parafox of GTA-Forum:



Old Post Jul-30-2004 03:07 
Click Here to See the Profile for X4216354 Click here to Send X4216354 a Private Message Add X4216354 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by TranceRulez
from Parafox of GTA-Forum:

**CUT**


Whahahahahahahaha!



Really cool!

Wel mooi dat steeds meer mensen naar een Armin-party gaan voor iedereen die er draait, BEHALVE armin

Maar top dat het top was gasten!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-30-2004 05:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Was weer een leuk verzetje!

Old Post Jul-30-2004 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahaha!



Really cool!

Wel mooi dat steeds meer mensen naar een Armin-party gaan voor iedereen die er draait, BEHALVE armin

Maar top dat het top was gasten!


hehe, ik ging er dit keer heen voor Markus ja, die had ik nog nooit live gezien, en wat draait ie super zeg! Zo ff kaartjes halen voor 3 DJ's in a Boat


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Jul-30-2004 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


___________________

Old Post Jul-30-2004 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


daar heb je opzich wel gelijk in. Vroegah (toen Heineken kratjes nog geel waren) draaide Markus inderdaad veel meer nieuwe dingen en promo's... als ik nu af en toe zijn tracklist van de Global DJ Broadcast bekijk, zitten er tracks in die hij nu al een maand of 4 draait. Armin draaide gisteravond ook wel oude traxx, maar dat was meer tijdvulling omdat ie niet wist wattie moest doen omdat Markus er nog niet was

Het probleem is denk ik ook, dat Markus en Armin platen gaan draaien die nog lang niet gaan uitkomen, je weer het gezeik krijgt van 'oooh ik wil die promo ook' met meer kans op lekkage. Iedere Markus fan weet inmiddels dat 'Illusions' zijn volgende plaat is, hij heeft hem ook allang af, maar hij heeft hem (volgensmij) nog nooit of nog weinig gedraaid, maar je moet wel een beetje een hype creëren, wat hij nu met Largo probeert te doen. "Je moet de kippetjes een beetje graag houden", zei mijn leraar Nederlands ooit... ben ik het in dit opzicht wel mee eens! De meeste platen die DJ's draaien zijn voor het publiek sowieso nog niet uit, en om nou nog meer vroege dingen te gaan draaien...


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Jul-30-2004 10:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

heb je deels gelijk in.

MAAR, ik kan zo 20 titels geven die al te koop zijn bij bijvoorbeeld Release Records, die zijn dus ook voor ons te koop. Die zou hij dus zo kunnen draaien, maar hij pikt ze gewoon niet op! Dat is het probleem.


___________________

Old Post Jul-30-2004 10:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


Mjah interessant maar wel lastig dit. Want een tijd geleden hadden we toen zo'n discussie dat de ene dj veel meer 'standaard' platen draait dan de ander. Waarom komt dit? Is dat:

1) Je hoort bv Armin veel vaker (feesten/mp3/radioshow), en dus ken je de platen die hij draait
2) Hij heeft gewoon alleen maar deze platen
3) Hij draait voor een groot publiek en wil dus 'herkenbare' platen

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre een dj als Markus "Lex" Schulz in de schaduw van een Armin blijft staan. Dit zag je ook bij Tiesto en zijn blackholecrew. Ik vond persoonlijk Dazzle 10x beter dan Tiesto, maar toch kreeg tiesto steeds alle aandacht. Nu is Dazzle overigens weg bij Blackhole , maar dat terzijde.
Er gaat teveel aandacht uit naar de 'grote man', de gehypte DJ (al is dat hier nu Armin of anders Tiesto).... de mensen daaromheen zijn secundair. Ferry had zoiets overigens niet, dat soort mensen om zich heen....maybe is hij daarom ook minder groot?

Daarnaast was er nog het punt dat trance dj's meer bekende platen draaide dan bv progressive dj's. Maar daar is helemaal niet uit te komen of dat waar is en waarom.

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-30-2004 10:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X4216354
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2001
Location:

Pics:


Andy B & JP






JP





...and a 7 MB Short DivX 5.2 - Video...

http://www.audi-speed.de/forumpic/s...loomingdale.avi


...here is the cool sundown without compression in 2592 x 1944 Pixels I love my small Canon Digital Ixus 500

**click me***

Old Post Jul-30-2004 11:53 
Click Here to See the Profile for X4216354 Click here to Send X4216354 a Private Message Add X4216354 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor




Dank je, leuk om te horen Eindelijk heb ik de juiste instelling voor dit soort foto's gevonden, dankzij wat tips van Jee Pee en Snuggle

En even terug te komen op de "oude" platen van Armin. Ik lag net op het strand het eerste uur terug te beluisteren, toen de show begon zei hij dattie een beetje ging terugblikken qua tracks ter ere van het 3-jarig bestaan van ASOT. Deze melding van Armin had ik gisteren gemist, want ik zei nog tegen Freezel dat tijdens zijn set veel bekende platen draaide.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-30-2004 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklawler idtrack [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNarthex - "Bully" (Airbase pres. Parc Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:21.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!