|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
התכוונתי לטראקים האוריגינלים שלי, לא לאוריגינלים של הרמיקסים... לא משנה |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חוץ מזה תאמין לי אחי (אקסטיק) המקורי לא כל כך שונה אם אתה לא מתקלט, זה אותו דבר רק עם פתיחה של ביטים... |
בכל מקרה, איך ומתי אני יכול לקבל את המיקס ממך?
אני כבר מת לשמוע אותו במיני
___________________
|