Originally posted by Daniey
Har en 2dagars biljett till salu!!!!!!
Ingår legitimation på 20 ?
Oct-28-2004 20:10
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Nu har jag bokat en tvådagars-biljett!
Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....
...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?
Originally posted by Laszlo
Nu har jag bokat en tvådagars-biljett!
Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....
...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?
puss & kram
Köpte du Danieys biljetter ?
Jag jobbar ju tyvärr så jag hinner nog inte med så mycket på dagtid även om jag vill, DOCK så är Berns en kund till oss så jag kan ju säga att jag har ett jobb där i ett par timmar
Men varför filma seminarie ?
As lätt att hitta till Berns ! Ligger precis mellan Dramaten och Kungsträdgården.
Bara att zooma ut den kartan så ser du vart E4an ligger.
Enklast kan jag väl säga att du åker av mot St:Eriksplan men sen fortsätter förbi Rålambshovsparken på Norrmälarstrand mot Stadshuset, sen åker du bara över tegelbacken (Aftonbladet huset), fredsgatan som korsar Drottninggatan, sen är du framme vid Gustav Adolfs Torg... ja den vägen iaf. är snabbast in till city...
Ang. hotell så har ju Berns ett av dom mer exklusiva.
Sök på nätet annars efter vandrahem, finns massa bra och de e ju billigare än hotell
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Faen, det slår mig inte förrän nu att detta sker ju nästa vecka, PÅ HÖSTLOVET! Jag är ju faen ledig, finns det månne biljetter kvar? iallafall till dag 2, eller?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Oct-30-2004 17:11
Daniey
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by mr_fisken
Ingår legitimation på 20 ?
Tyvärr inte!!
Biljett fortfarande till salu!
___________________
-EnjoY-
||| http://www.liquidsunset.org |||
Oct-31-2004 19:15
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by Daniey Tyvärr inte!!
Biljett fortfarande till salu!
Tisdagen eller onsdagen?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Oct-31-2004 20:19
Daniey
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Stockholm
Det är en 2 dagarsbiljett som är till salu....
___________________
-EnjoY-
||| http://www.liquidsunset.org |||
Oct-31-2004 20:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Berns är en kund till oss där jag jobbar, fick just in ett passande jobb som jag ska ta imorgon... bra då hinner man gå lite i workshopsen och kanske tom. hinna med nåt seminarium