Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Daniey
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

Har en 2dagars biljett till salu!!!!!!

||| http://www.liquidsunset.org |||

Old Post Oct-28-2004 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Daniey Click here to Send Daniey a Private Message Add Daniey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Daniey
Har en 2dagars biljett till salu!!!!!!

Ingår legitimation på 20 ?

Old Post Oct-28-2004 20:10  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Nu har jag bokat en tvådagars-biljett!

Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....

...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?

puss & kram

www.laszlo.se

Old Post Oct-29-2004 00:30 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Nu har jag bokat en tvådagars-biljett!

Tyvärr har jag inte möjlighet att åka från Växjö förän klockan 14.00 på tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla spännande seminarier - tisdagens är imo mycket mer lockande än onsdagens (om steve, (eller någon annan) kommer att infinna sig där under semiarierna så får ni gärna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....

...jag behöver lite hjälp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, därför skulle jag väldans mycket uppskatta om någon kunde ge mig en utförlig vägbeskrivning dit. (Med utgång ifrån E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?

puss & kram

Köpte du Danieys biljetter ?

Jag jobbar ju tyvärr så jag hinner nog inte med så mycket på dagtid även om jag vill, DOCK så är Berns en kund till oss så jag kan ju säga att jag har ett jobb där i ett par timmar
Men varför filma seminarie ?

As lätt att hitta till Berns ! Ligger precis mellan Dramaten och Kungsträdgården.

Berzelii Park
Näckströmsg. 8
http://www.berns.se/flashintro.php

Karta !
http://www.gulasidorna.se/query?wha...&stq=0&symbols=

Bara att zooma ut den kartan så ser du vart E4an ligger.
Enklast kan jag väl säga att du åker av mot St:Eriksplan men sen fortsätter förbi Rålambshovsparken på Norrmälarstrand mot Stadshuset, sen åker du bara över tegelbacken (Aftonbladet huset), fredsgatan som korsar Drottninggatan, sen är du framme vid Gustav Adolfs Torg... ja den vägen iaf. är snabbast in till city...

Ang. hotell så har ju Berns ett av dom mer exklusiva.
Sök på nätet annars efter vandrahem, finns massa bra och de e ju billigare än hotell

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-29-2004 at 06:27

Old Post Oct-29-2004 06:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:

Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i närheten?

puss & kram

som steve sa så är vandrarhem ett bra alternativ, prova zinkensdamns vandrarhem eller vad det kan heta, ska vara bra har jag hört

Old Post Oct-29-2004 10:28  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Tusen tack för hjälpen grabbar! Då ses vi förhoppningsvis på tisdag..!

www.laszlo.se

Old Post Oct-29-2004 17:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Faen, det slår mig inte förrän nu att detta sker ju nästa vecka, PÅ HÖSTLOVET! Jag är ju faen ledig, finns det månne biljetter kvar? iallafall till dag 2, eller?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-30-2004 17:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daniey
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
Ingår legitimation på 20 ?

Tyvärr inte!!

Biljett fortfarande till salu!

Old Post Oct-31-2004 19:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Daniey Click here to Send Daniey a Private Message Add Daniey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Daniey
Tyvärr inte!!

Biljett fortfarande till salu!

Tisdagen eller onsdagen?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-31-2004 20:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daniey
Senior tranceaddict

Det är en 2 dagarsbiljett som är till salu....

Old Post Oct-31-2004 20:32  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Berns är en kund till oss där jag jobbar, fick just in ett passande jobb som jag ska ta imorgon... bra då hinner man gå lite i workshopsen och kanske tom. hinna med nåt seminarium

Nån som köper Danieys biljetter ?

Old Post Nov-01-2004 12:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Tonight is the night.

Någon som ska gå under dagen?

Old Post Nov-02-2004 08:31  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHard trance tune from mid to late 90's. [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGeorge Hales - "Autumn" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:42.

Forum Rules: