|
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat is Van Basten allemaal aan het doen...
|
Aan het oefenen met selecteren 
Nee, maar ik kan me wel vinden met de selectie. Van Basten is volgens mij vooral op zoek naar nieuwe backs en vleugelspelers. De zwaktste plekken van het Nederlands elftal. Tegen Ajax speelde Van de Bergh erg goed, hij had een paar zeer gevaarlijke voorzetten waar ook de goals uit vielen. Dus van mij mag hij wel een kans hebben, zeker nu Robben geblesseerd is.
| quote: | Originally posted by Jappio
ik vind hofland dus echt wel een stuk beter dan bouma, 1 van de meest overschatte voetballers van t land. Die liep gister ook weer een partij aan te kloten. Net als die keeper van PSV zeg, doet me denken aan de goede oude tijd dat malkowski nog op goal stond mwhehe. Kon ook geen bal normaal uittrappen, weet niet wanneer die moet uitkomen. Geef mij dan maar zoetebier |
Pas naar een paar wedstrijden vind ik dat je een oordeel kan geven over Gomez. Ik vind hem zeker geen slechte keeper. Gisteren kon hij niks doen aan de goals van Rode Ster. Het waren 3 fouten van de verdediging (ook al was de voorzet bij de 1e goal wel subliem en hadden ze pech met die van richting veranderd schot, maar die mag natuurlijk al nooit DOOR de muur komen, dus dat was gewoon een grote fout eigenlijk).
Ik vond PSV zeker niet tegenvallen, alleen waar was soms de verdediging???. Ben al lang blij dat ze weer weten te scoren, en als Park die bal er gewoon ingeschoten had dat was het gewoon 3-3 geworden.
Last edited by moogwai on Aug-12-2004 at 15:46
|