Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va händer till hösten?
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by cviper
Oj, fler chalmerister på TA Läser själv iofs inte IT, menmen (IT var däremot mitt andra val)

Kom till eftersläppet på gasquen nästa torsdag (26.8)! F6/KfKb6 som arrar den förmodligen bästa gasquen under hela nollningen!
Ta gärna med lite kompisar också - nollor med bricka kommer in gratis. (tror jag)

Borde kanske tillägga att jag springer omkring i svart overall där det står F6 på ryggen och "Billeter" på benet. Om nån ser mig, så är det typ bara att säga hej

Haha, verkar ha varit eftersläpp på gasquen typ varje dag nu denna veckan
Eftersläppet till "dammiddagen" var bland det sjukaste jag varit med om.. Det var riktig huligan-stämning bland killarna ute i kön Såna grottmänniskor det finns!

Får väl ta o hälsa då om man ser dig

quote:
Originally posted by Cloudburst
Aha, då satt du bredvid min polare Christian på övningsgasquen.. Du kanske såg mig oxå då vid rundvandringen. Jag är ju med i Fritid.

http://www.itstud.chalmers.se/groups/fritid/

längst ner i Vi i fritid. Och christian längst upp..

Ja, precis! Träffade honom på nollkalaset igår oxå förresten
Hmmm..jag bööör ju ha sett dig dåå.. Men eftersom jag inte har en aning om hur du ser ut så är det ju lite svårt att veta

EDIT: haha *daaaah* Fanns visst bilder på sidan ..Har nog sett dig ja Kanske kommer förbi med ett gäng till innebandyn nån gång btw!

EDIT2: Ehhmm.. kan edita hur mycket jag vill tydligen utan att det står "edited bla bla" på min post

Old Post Aug-29-2004 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by jeremy1984
EDIT2: Ehhmm.. kan edita hur mycket jag vill tydligen utan att det står "edited bla bla" på min post

Det står inte "edited" ifall man ändrade inom 5 minuter (nåt sånt) efter att man skrev inlägget

Old Post Aug-29-2004 11:28 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by reveal
Det står inte "edited" ifall man ändrade inom 5 minuter (nåt sånt) efter att man skrev inlägget

Ahaaa.. där var nåt jag inte visste Thx

Old Post Aug-29-2004 11:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va händer till hösten?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998 la locomotive track 6...(should be easy) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDK 7 - The Difference (Martin Landsky Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:43.

Forum Rules: