|
| quote: | Originally posted by cviper
Oj, fler chalmerister på TA Läser själv iofs inte IT, menmen (IT var däremot mitt andra val)
Kom till eftersläppet på gasquen nästa torsdag (26.8)! F6/KfKb6 som arrar den förmodligen bästa gasquen under hela nollningen! 
Ta gärna med lite kompisar också - nollor med bricka kommer in gratis. (tror jag)
Borde kanske tillägga att jag springer omkring i svart overall där det står F6 på ryggen och "Billeter" på benet. Om nån ser mig, så är det typ bara att säga hej |
Haha, verkar ha varit eftersläpp på gasquen typ varje dag nu denna veckan 
Eftersläppet till "dammiddagen" var bland det sjukaste jag varit med om.. Det var riktig huligan-stämning bland killarna ute i kön Såna grottmänniskor det finns! 
Får väl ta o hälsa då om man ser dig 
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Aha, då satt du bredvid min polare Christian på övningsgasquen.. Du kanske såg mig oxå då vid rundvandringen. Jag är ju med i Fritid.
http://www.itstud.chalmers.se/groups/fritid/
längst ner i Vi i fritid. Och christian längst upp.. |
Ja, precis! Träffade honom på nollkalaset igår oxå förresten
Hmmm..jag bööör ju ha sett dig dåå.. Men eftersom jag inte har en aning om hur du ser ut så är det ju lite svårt att veta 
EDIT: haha *daaaah* Fanns visst bilder på sidan ..Har nog sett dig ja Kanske kommer förbi med ett gäng till innebandyn nån gång btw!
EDIT2: Ehhmm.. kan edita hur mycket jag vill tydligen utan att det står "edited bla bla" på min post