Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Pages (27): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by Dr.SuS
1-> DJ Tiesto
2-> Paul Van Dyk
3-> Armin van Buuren
4-> Paul Oakenfold
5-> Deep Dish


ואיך הגעת לזה שצריך לדרג את דיפ דיש במקום החמישי?









דחילק


___________________

Old Post Aug-24-2004 21:45  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Rising
חחח...
לפני שנה היה בערך אותו סיפור..
אותם נקודות הועלו

אולי לפני שנה חלקנו היו יותר\פחות שפויים..?

http://www.tranceaddict.com/forums/...4804&perpage=12

ואילן יצאת חומוס - תקרא ותבין



אם אתה מתכוון לפוסט שלי בטרד הזה שנה שעברה אז אתה צודק
בחירות מטומטמות היו לי שנה שעברה (בגלל שלא הבנתי אז את מהות הבחירה בדי גיי ולא ביוצר) אבל אני עדיין מחזיק בדעה שלי לגבי טיאסטו

ואני חייב לכתוב סופית ובאופן ברור את עמדתי המלאה בנושא כדי שכולם יבינו:

אז ככה
לדעתי טיאסטו יוצר מוכשר (מבלי להכנס לוויכוח על מה באמת חלקו ביצירה הרבה אומרים שטיאסטו לא באמת מכין את כל הטראק אלה רק סקיצות ויש לו אנשי אולפן שעושים את שאר העבודה)
והאלבום שלו גאסט בי הוא טוב ולא אכזב אותי כלל

מצד שני קחו את האלבום הכי איכותי עם הטראקליסט הטוב ביותר לא משנה מה תקחו לא יצדיק אי רענון של הסטים במשךך שנה שלמה
טיאסטו כמעט לא מנגן כלום חוץ מגאסט בי - האלבום
הוא דוחף יותר מחצי מהטראקים שם לכל סט שלו
ודי זה מעיק זה מזכיר לי מאוד את כל הדי גיים בארץ בשקל וחצי בכל מועדון בשרון שמעדכנים אחת ל3 חודשים את הפלייליסט
מה ההבדל בינם לבין טיאסטו?? שהם מנגנים סגנון שאני ממש לא אוהב?? אם בכל מועדון היו משלבים הרי המון קטעי היפ הופ ואר אנד בי בתחלופה גבוהה ולא רק מסחריים חרושים ששומעים בכל מקום כל הזמן יותר משנה לפעמים אז לא הייתי סולד ממועדונים בארץ... ואני מניח שהיתה לי יותר הערכה גם לסגנון המוזיקה הזה וגם למועדונים עצמם

בקיצור
משמרגיז אותי זה שאנשים שלא שומעים הכלל את טיאסטו בוחרים בו כהכי טוב בעולם
ואם הם ישמעו כבר כמה סטים של טיאסטו הם בטח יחשבו וואי הוא תותח אבל מסכן כי אין מספיק טראקים טובים שהוא יכול לשלב בסטים...
ותודו שזה מרגיז בעולם שבו כל יום יוצאים לאוויר העולם רליזים איכותיים
של מוזיקה אלקטרונית

ושאף אחד לא יגיד לי עכשיו שאני שונא את טיאסטו כי אני לא!!!!
אני מעדיף שהוא לא יהיה ראשון
ואם אני כבר שונא מישהו זה את כל הבוחרים שלו שאין להם טיפת מושג (מעניין אותי את מי הם כותבים במקומות 2-5)

שימו לב בעיית ניסוח קלה
כשכתבתי את כל הבוחרים שלו שאין להם מושג
התכוונתי כמובן לכל חסרי המושג במוזיקה האלקטרונית שמכירים רק את טיאסטו ובוחרים בו

ולא לכל הבוחרים של טיאסטו
אני בטוח במאה אחוז שאם אליאור וגל ועוד כמה שאני לא זוכר מפה בחרו בטיאסטו הם באמת מאמינים שטיאסטו ראוי למקום הראשון על סמך משהוא עשה השנה.

וזהו
מקוו שלא תרדמו לפני שתסיימו לקרוא את ההודעה
אם אתם קוראים את השורות האלה כנראה ששרדתם

מיליון דולר מובטחים לכם


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-28-2004 22:13 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם אתה מתכוון לפוסט שלי בטרד הזה שנה שעברה אז אתה צודק
בחירות מטומטמות היו לי שנה שעברה (בגלל שלא הבנתי אז את מהות הבחירה בדי גיי ולא ביוצר) אבל אני עדיין מחזיק בדעה שלי לגבי טיאסטו

ואני חייב לכתוב סופית ובאופן ברור את עמדתי המלאה בנושא כדי שכולם יבינו:

אז ככה
לדעתי טיאסטו יוצר מוכשר (מבלי להכנס לוויכוח על מה באמת חלקו ביצירה הרבה אומרים שטיאסטו לא באמת מכין את כל הטראק אלה רק סקיצות ויש לו אנשי אולפן שעושים את שאר העבודה)
והאלבום שלו גאסט בי הוא טוב ולא אכזב אותי כלל

מצד שני קחו את האלבום הכי איכותי עם הטראקליסט הטוב ביותר לא משנה מה תקחו לא יצדיק אי רענון של הסטים במשךך שנה שלמה
טיאסטו כמעט לא מנגן כלום חוץ מגאסט בי - האלבום
הוא דוחף יותר מחצי מהטראקים שם לכל סט שלו
ודי זה מעיק זה מזכיר לי מאוד את כל הדי גיים בארץ בשקל וחצי בכל מועדון בשרון שמעדכנים אחת ל3 חודשים את הפלייליסט
מה ההבדל בינם לבין טיאסטו?? שהם מנגנים סגנון שאני ממש לא אוהב?? אם בכל מועדון היו משלבים הרי המון קטעי היפ הופ ואר אנד בי בתחלופה גבוהה ולא רק מסחריים חרושים ששומעים בכל מקום כל הזמן יותר משנה לפעמים אז לא הייתי סולד ממועדונים בארץ... ואני מניח שהיתה לי יותר הערכה גם לסגנון המוזיקה הזה וגם למועדונים עצמם

בקיצור
משמרגיז אותי זה שאנשים שלא שומעים הכלל את טיאסטו בוחרים בו כהכי טוב בעולם
ואם הם ישמעו כבר כמה סטים של טיאסטו הם בטח יחשבו וואי הוא תותח אבל מסכן כי אין מספיק טראקים טובים שהוא יכול לשלב בסטים...
ותודו שזה מרגיז בעולם שבו כל יום יוצאים לאוויר העולם רליזים איכותיים
של מוזיקה אלקטרונית

ושאף אחד לא יגיד לי עכשיו שאני שונא את טיאסטו כי אני לא!!!!
אני מעדיף שהוא לא יהיה ראשון
ואם אני כבר שונא מישהו זה את כל הבוחרים שלו שאין להם טיפת מושג (מעניין אותי את מי הם כותבים במקומות 2-5)

שימו לב בעיית ניסוח קלה
כשכתבתי את כל הבוחרים שלו שאין להם מושג
התכוונתי כמובן לכל חסרי המושג במוזיקה האלקטרונית שמכירים רק את טיאסטו ובוחרים בו

ולא לכל הבוחרים של טיאסטו
אני בטוח במאה אחוז שאם אליאור וגל ועוד כמה שאני לא זוכר מפה בחרו בטיאסטו הם באמת מאמינים שטיאסטו ראוי למקום הראשון על סמך משהוא עשה השנה.

וזהו
מקוו שלא תרדמו לפני שתסיימו לקרוא את ההודעה
אם אתם קוראים את השורות האלה כנראה ששרדתם

מיליון דולר מובטחים לכם


יא רבנן כמה אתב כותב?

טוב....

בנוגע למגילה אני ממש מזדהה איתך

יש המון אנשים שמה לעשות תמיד אבל תמיד יבחרו בטיאסטו למרות שלא רק שהם לא יודעים מי עוד קיים כמו ארמין ופרי אלא גם לא שמעו סט אחד שלו השנה

לא שהתלהבתי מהסטים שלו כמו משל ארמין

בכול אופן לדעתי כול זה קורה בגלל שפשוט מפרסמים את טיאסטו בארץ אחושרמוטה טוב

אם למשל יעשו כתבה בידיעות או במעריב על הגעתו של ארמין אני מעריך שלאט לאט אנשים יתחילו להבין שקיים עוד די ג'יי אחד לפחות שהו כמו טיאסטו או לדעתי מזיין את טיאסטו כמו ארמין


___________________

Old Post Aug-28-2004 22:20  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by yaman
יא רבנן כמה אתב כותב?

טוב....

בנוגע למגילה אני ממש מזדהה איתך

יש המון אנשים שמה לעשות תמיד אבל תמיד יבחרו בטיאסטו למרות שלא רק שהם לא יודעים מי עוד קיים כמו ארמין ופרי אלא גם לא שמעו סט אחד שלו השנה

לא שהתלהבתי מהסטים שלו כמו משל ארמין

בכול אופן לדעתי כול זה קורה בגלל שפשוט מפרסמים את טיאסטו בארץ אחושרמוטה טוב

אם למשל יעשו כתבה בידיעות או במעריב על הגעתו של ארמין אני מעריך שלאט לאט אנשים יתחילו להבין שקיים עוד די ג'יי אחד לפחות שהו כמו טיאסטו או לדעתי מזיין את טיאסטו כמו ארמין



גם יוזמות כמו של גיל ואלי יכולות לעשות שינוי כלשהו
בוא נקווה

בכל מקרה אני מתפלל שארמין יזכה

ושכל הבחירת שלי יעשו התקדמות נאה במצעד


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-28-2004 22:30 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
גם יוזמות כמו של גיל ואלי יכולות לעשות שינוי כלשהו
בוא נקווה

בכל מקרה אני מתפלל שארמין יזכה

ושכל הבחירת שלי יעשו התקדמות נאה במצעד


מתי יתפרסמו תוצאות ההצבעות?

בואנה אמן יהיה מהפך כמו בכוכב נולד


מהפך

הראל סקעת - טיאסטו
מויאל - ארמין

מתאים הא?

נ.ב

מי ייתן וארמין יינצח


___________________

Old Post Aug-28-2004 22:38  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

29 באוקטובר אם אני זוכר נכון יפורסמו התוצאות
2 באוקטובר בלילה תסגר ההצבעה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-28-2004 22:47 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
29 באוקטובר אם אני זוכר נכון יפורסמו התוצאות
2 באוקטובר בלילה תסגר ההצבעה


ואי איזה פצצה יש לי דרך איך להצביע נונ סטופ פעמים

פשוט מוחקים את ההסטוריה של האינטרנט

המחיר כבד

ואז נכנסים לדי ג'יי מאג עוד פעם ומצבעים


___________________

Old Post Aug-28-2004 22:49  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ooza
tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Ra'anana, Israel

Top 5 DJs of 2004:

1. Tiesto
2. Armin Van Buuren
3. Above & Beyond
4. Ferry Corsten
5. Blank & Jones

Old Post Sep-18-2004 02:02  Israel
Click Here to See the Profile for Ooza Click here to Send Ooza a Private Message Visit Ooza's homepage! Add Ooza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D

אני מאוכזב...

זה נורא מבאס שאתה בא לדרג את די ג'יי השנה
וגלה פתאום ששנה שלמה של מוזיקה נמחקה מהחיים שלך פשוט כי לא שמעת
כלום
במשך השנה הזאת...
הלוואי ויכולתי להצביע..

סתם לשם הקוריוז שאלתי מספר חברים שאין להם מושג בגרוש
והם אמרו לי את הרשימה הבאה:

DJ Tiesto
DJ AV-E-Bit-ER
DJ azov oti ya matzik
ותפסיק לשאול שאלות כאלה

הייתי בכיף מצביע אבל אני פשוט לא יודע..

ליל"ט לכולם


___________________

Old Post Sep-18-2004 02:36  Israel
Click Here to See the Profile for MASTERsplinter Click here to Send MASTERsplinter a Private Message Add MASTERsplinter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

קבלו את החמישייה המנצחת.....

1.tiesto
2.dana
3.luna
4.johan gielen
5.marcel woods


לפי דעתי אי אפשר להתעלם ממרסל וודס שבשנתיים האחרונות ובעיקר בשנה האחרונה עשה כל כך הרבה שגם אם הטראקים שלו הם "רק" פצצות מגיע לו לזכות במקום גבווה


___________________




Old Post Sep-18-2004 09:19  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by yaman
ואי איזה פצצה יש לי דרך איך להצביע נונ סטופ פעמים

פשוט מוחקים את ההסטוריה של האינטרנט

המחיר כבד

ואז נכנסים לדי ג'יי מאג עוד פעם ומצבעים


או משנים כתובת אייפי, נכנסים שוב לדיג'יי מאג ומצביעים

Old Post Sep-18-2004 11:29  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by princess cc
או משנים כתובת אייפי, נכנסים שוב לדיג'יי מאג ומצביעים


שחיתות..

שנה הבאה אני יכול להכניס את השם שלי ולהשתגע עם ההצבעות.
פתאום רואים ילד מישראל נחשב לדיג'יי השנה .. ויביאו אותי לתקלט בפתיחה של המונדיאל.. ראסמי אחרי שדבר כזה קורה כבר יפסיקו להסתמך על המגזין הזה באינטרנט.


___________________

Old Post Sep-18-2004 13:22  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp!! [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIio - "Rapture" (Airbase Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!