ישששששששששששששששששששש ברוכים השבים!
כמה ת'געגעתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
Sep-23-2004 10:33
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
היי סיסי גם אני התגעגתי ...
כן אז היו עיקובים יום באיביזה, חצי יום בברצלונה ועוד יום בקוסטה ברבה היה כיף, היו גם בעיות, אבל בסך הכל היה מעולה ...
מתאושש עכשיו... קצת חולה אבל יהיה טוב ..
שנה טובה צום קל וגמר חתימה טובה .
אל תגיד לפרץ הוא ינקוף את זה לזכותו
וסליחה שעברתי לפוליטקה בטרד כ"כ טהור
שמח שנהניתם.
מוכרח להודות על הקנאה.
אבל עדין שמח שלפחות מישהו טועם את המוזיקה הכי איכותית במקומות הכי איכותיים
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
Sep-23-2004 21:06
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
לאבד זאת לא מילה ...
להנות עד אין סוף זאת המילה !!!
אבל לכל התחלה יש גם סוף שבתקווה ימשך שנה הבאה ... עם כוחות מחודשים!!!
בינתיים אני ינוח לי על משכבי במחשב
טוב נו אני בשוק מהמקום .... מנסה לעקל מה עברתי ...
ו- MasterP
תאמין לי שזה לא כיף כלכך היה "להנות" מהשביתה ... אבל ראינו מקומות חדשים כן וקצת הכרנו שזה היה טוב ...
אבל לכל התחלה יש גם סוף שבתקווה ימשך שנה הבאה ... עם כוחות מחודשים!!!
ואללה, בתקווה אני אצטרף אליכם שנה הבאה.
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Sep-25-2004 19:54
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
quote:
Originally posted by Huge-A
היי סיסי גם אני התגעגתי ...
כן אז היו עיקובים יום באיביזה, חצי יום בברצלונה ועוד יום בקוסטה ברבה היה כיף, היו גם בעיות, אבל בסך הכל היה מעולה ...
מתאושש עכשיו... קצת חולה אבל יהיה טוב ..
שנה טובה צום קל וגמר חתימה טובה .
וייי גם אני הייתי בקוסטה בראבה
הייתם בחופים שמה? איזה חופים יפים פשוט מקום מדהים.
וכל הכוסיות שמזתזפות
___________________
Sep-25-2004 20:02
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
כן היינו שם אבל זה יותר היה לילה של שינה וביום אוכל וקצת מזכרות ..
כי סך הכל זה היה יום נוסף לאחרים שנשארנו בספרד בגלל השביתות בנתב"ג ... ככה עוד איזה מטוס שלם של ישראלים!!!
אבל הם שילמו ואנחנו חינםםםםםם
אל תתפוס אותו בקטנות
הוא לא תופס אותך
וכמדומני גם הטעם המוזיקלי שלך השתנה קצת
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
Sep-25-2004 23:00
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
אוי... איביזה...
מתי כבר יתגשם החלום הרטוב שלי מזה 5 שנים...