Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [Roll Call] 09.10.04 Dortmund - Moguai & Paul van Dyk @ Sixx P.M.
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Macpoison
Das waren noch Zeiten!



Registered: Jan 2004
Location: Dortmund City

quote:
Originally posted by unKnOwn`
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah scheisse .. mein nachbar will an dem tag bday feiern ...


Erschiessen und ins Sixx fahren!


___________________

Old Post Sep-16-2004 20:30  Germany
Click Here to See the Profile for Macpoison Click here to Send Macpoison a Private Message Add Macpoison to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kniggi




Registered: Jun 2004
Location: >> #223 <<

quote:
Originally posted by unKnOwn`
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah scheisse .. mein nachbar will an dem tag bday feiern ...


mit paul lässt sich der bday richtig geil feiern!!
durfte ich letztes jahr auch geniessen....

schlepp ihn mit!!

Old Post Sep-16-2004 20:32  Germany
Click Here to See the Profile for kniggi Click here to Send kniggi a Private Message Add kniggi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

11.10. muss ich nach Dortmund wg. Werks-Zivi-Einweisungskacke.
udn zwar satte 10 Tage *kotz*

erwähne ich aber eh nochma im abmeldungsthread

Old Post Sep-16-2004 20:35 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mexo
tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Bonn, Germany | GTA #234

quote:
Originally posted by MatthewAdams
11.10. muss ich nach Dortmund wg. Werks-Zivi-Einweisungskacke.
udn zwar satte 10 Tage *kotz*

erwähne ich aber eh nochma im abmeldungsthread


Falls Du in Herdecke an der Zivischule sein solltest,
kannste da abends auch weggehen... (bekommst n paar Abende freien Ausgang )
Nach Dortmund-City ins Sixx.PM ist´s kein allzu großer Weg...

Old Post Sep-17-2004 10:31  Germany
Click Here to See the Profile for mexo Click here to Send mexo a Private Message Add mexo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
unKnOwn`
Spiderschwein <3



Registered: May 2003
Location: Bergkamen near Dortmund, Germany [GTA#91]

mein kollege feiert aber nicht nur mit mir
ausserdem kann er die musik nicht hörn


___________________

Old Post Sep-17-2004 12:35  Germany
Click Here to See the Profile for unKnOwn` Click here to Send unKnOwn` a Private Message Add unKnOwn` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DennisF
up & down and all around



Registered: Nov 2001
Location: Europe

quote:
Originally posted by unKnOwn`

ausserdem kann er die musik nicht hörn


Old Post Sep-17-2004 13:15 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rYu
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Krefeld // NRW, Germany, GTA #94

Alex-F (tbc)
Frode (tbc)
kniggi
Macpoison
Stiffmaster
Survion
vanditangel
Matthew Adams
cHiLLuNg (tbc)
unknown
Bloodflower
Mystero
DX-Rated
LordRaidn +2 (tbc)
Silence (evtl. +1)
RenM +1
rYu

Bin auch dabei Letztes Jahr war schon ziemlich genial und ich habe an diesem Abend zum ersten mal so richtig mit den GTA's gefeiert von daher...

Old Post Sep-17-2004 13:32  Germany
Click Here to See the Profile for rYu Click here to Send rYu a Private Message Add rYu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
unKnOwn`
Spiderschwein <3



Registered: May 2003
Location: Bergkamen near Dortmund, Germany [GTA#91]

quote:
Originally posted by rYu
Bin auch dabei Letztes Jahr war schon ziemlich genial und ich habe an diesem Abend zum ersten mal so richtig mit den GTA's gefeiert von daher...




kann man nur so unterschreiben
vorallem wie wir da in dortmund rumgefahren sind und die TB gesucht haben wie n bekloppten


und JPs auto


___________________

Old Post Sep-17-2004 13:35  Germany
Click Here to See the Profile for unKnOwn` Click here to Send unKnOwn` a Private Message Add unKnOwn` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[Beta:Blocker]
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Hamburg, Germany

Hi, ich überlege auch zu Moguai und PvD nach Dortmund zu kommen, zu mal ich in NRW gute Freunde habe, bei denen ich unterkommen könnte, und die auch eher auf Techno aber auch auf PvD-Sound stehen.
Sonst wäre es von Hamburg nach Dortmund doch etwas weit....
Abgesehen davon kan ich die VN nicht mitnehmen da ich am nächsten Tag arbeiten muss...

Würd mich auch feuen mal die GTA's aus NRW kennenzulernen. Matthew Adams, Vandit-Freak und Unknown kenn ich ja schon

Ich werd hier noch mal posten wenn ich genaueres weiss....Denke aber dass das klappen sollte....

Old Post Sep-23-2004 19:54  Germany
Click Here to See the Profile for [Beta:Blocker] Click here to Send [Beta:Blocker] a Private Message Add [Beta:Blocker] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Macpoison
Das waren noch Zeiten!



Registered: Jan 2004
Location: Dortmund City

Hab auch schon mega Bock auf die Party. Wenn ich Glück habe arbeitet ein Freund von mir da: FREI SAUFEN


Kommt bitte gut gekleidet da hin. Die Party wird mit dem ZuHouse-club zusammengelegt und die sind da immer ganz schön pingelig.


___________________

Old Post Sep-23-2004 21:18  Germany
Click Here to See the Profile for Macpoison Click here to Send Macpoison a Private Message Add Macpoison to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Macpoison
Das waren noch Zeiten!



Registered: Jan 2004
Location: Dortmund City

quote:
Originally posted by unKnOwn`
vorallem wie wir da in dortmund rumgefahren sind und die TB gesucht haben wie n bekloppten


TB???


___________________

Old Post Sep-23-2004 21:20  Germany
Click Here to See the Profile for Macpoison Click here to Send Macpoison a Private Message Add Macpoison to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Freitags (08 okt) spielt Paul in Den Haag. Also Dortmund geht leider nicht...

Old Post Sep-23-2004 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [Roll Call] 09.10.04 Dortmund - Moguai & Paul van Dyk @ Sixx P.M.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome acid track [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas Datt - "Alone" (Inertia Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!