Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Jag ska garanterat med.. hur blir det med gruppbokningen steve? jag kan nog fylla en hytt utan problem

Old Post Sep-29-2004 11:17  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hur de blir... ja jo de blir... men det är förtidigt för att börja boka än så det ända jag kan hänvisa till är den info jag skrivit om tidigare

Eftersom jag står på rätt god fot med Orkidea så tänka jag snacka med han ang. om han även vill käka tillsammans med oss i vår SWETA-meetup till att börja med

Old Post Sep-29-2004 12:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

det låter kanon det där du stävä

Old Post Sep-29-2004 14:12  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

snart kommer linan!!!

har surfat runt o letat, undra vem det stora namnet är...

nån som redan varit med en gång, eller nån helt ny...

Old Post Sep-29-2004 14:26  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

nu e de klart...

Luciakryssen

PSYKTRANZ! O Mauro...

Old Post Sep-30-2004 18:14  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

seriöst, va ingen direkt kraft i den linan, trodde det skulle bli något riktigt stort namn.
Shure picotto e väl relativt stor men som mbar gick ut innan så kändes det snarare som det skulle komma en snäppet tyngre dj faktiskt

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-30-2004 18:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Okej man kan alltså boka redan från den 4e oktober

VILKA SKA MED PÅ GRUPPBOKNING ????
Kolla runt nu för tusan !!!

Hytter bokade före den måndag 11 oktober skall betalas senast fredag 15 oktober !!!!!!!!!!!
När vi väl har bokade platser så gäller det att betalningen kommer in i tid annars faller dom platserna bort då jag inte tänker lägga ut pengar.

MAILA MIG SNARAST MÖJLIGT på [email protected] med ämnesraden Luciakryss 2004 bokning så skickar jag tillbaks uppgifter ang. insättning av pengar osv.
Ska vi sattsa på B-hytt ? 695:-

Det hade jag förra året, man bor mellan däck 5-6, jag brukar se till så jag hamnar på 6 då det är däcket under dansgolven.

Jag ska ringa tjejen på Silja imorgon som jag snackade med sist och höra efter lite grejjer...

Steve + 3

Old Post Sep-30-2004 18:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

MAURO PICOTTO

FY FAAAAAAAAAAN VAD UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.laszlo.se

Old Post Sep-30-2004 18:46 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

seriöst var det inget som tilltalade mig där ...

Old Post Sep-30-2004 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by jofawe
seriöst var det inget som tilltalade mig där ...

phew, trodde jag hade blivit skittråkig ett tag.
Kom å tänka på vad som känns lite fel med linan, känns som dom har spritt stilarna lite för mycket för att det ska kännas sjyst.

e kanon att det finns något för alla, visst men det innebär också att man får mindre av det man tycker om eftersom det andra måste få plats också.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-30-2004 19:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Fan... Infected och Picotto... Grym härligt!

Soundcloud!

Music by me

Old Post Sep-30-2004 19:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Vizay
e kanon att det finns något för alla, visst men det innebär också att man får mindre av det man tycker om eftersom det andra måste få plats
också.

du är skittråkig Peter :P
Men jag gillar inte psy för fem ruttna ören, det ger mig inget. Och det är lite surt att pröjsa 700kr för att sitta i hytten å lyssna på mp3liraren ... eller hur?

Sen tilltalar inte Picotto mig heler sådär, det bästa han spytt ur sig är Back to Cali och Komodo ..

Old Post Sep-30-2004 19:26  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this one? [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDeadmau5 - Faxing Berlin [Original Mix] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:54.

Forum Rules: