|
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat 
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B 
Åhh, en till "lookalike" 
Välkommen! |
Dom ser upp till dig vettu...
E fan också sugen på fest med bra trance, var på skön fest i fredags på Berns och inget fel me de men nu vill jag ha lite riktigt jävla bra trance i en bastu... och ja, precis de kommer jag få... 
Vilka åker från STHLM ? Behöver få 2 till i trancebilen ! Har fixat sovplats å allt !
Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ?
___________________
www.Steveheden.se
|