hij heeft wel veel views en reacties als newbie We hebben hier te maken met een nieuwe Henkie Henk/Siesta
Sep-21-2004 08:54
mikeclark
Guest
Registered: Not Yet
Location:
Uitgebreid ??
Heb dit slechts éénmaal aangehaald, en leer eens goed lezen: waar haal jij vandaan dat ik voor Armin werk ? Man man man toch...brilletje kopen kan geen kwaad
Sep-21-2004 09:29
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
meid, en toen?
Sep-21-2004 09:37
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Ik draag al vanaf mijn zevende een bril, dankjewel. Lijkt me niet nodig dus.
En het ging mij ook meer om het punt dat je je blijkbaar zo graag wil laten horen dat je met Tiesto werkt (en dat je heel graag wil laten weten dat je een vriend van Armin bent is ook niet nodig, daar hebben we er hier al een aantal van ). Hoe vaak je dat dan doet, daar gaat het me niet eens om (al is het in meer dan 1 post geweest, zover kan ik nog net tellen). Dat je dat blijkbaar nodig hebt om te laten zien wie je nou wel helemaal bent zegt genoeg over je.
Ik heb het wel weer gezien met je, hopelijk niet tot ziens in Eindhoven. Ik ga iets nuttigs doen.
Jij kan niet alleen slecht lezen maar ook nog eens slecht tellen...
hahahaha..trouwens de masterclasses Sounddesign zitten bijna bomvol...
dus missen zal ik je zeker niet hahahahaha
Sep-21-2004 09:51
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Damn één dag druk en ik mis weer van alles
Maar goed het is jammer dat meneer clarke totaal niet reageert op inhoudelijke goede argumenten van enkele forumleden.
Mocht je dit forum niet gebruiken ter promotie van je eigen shit zou ik graag ook zien dat je in andere topics mee post.
Sep-21-2004 09:52
mikeclark
Guest
Registered: Not Yet
Location:
Wat een LOK..sinds wanneer zijn Cor Fyneman en al de andere Trance DJ's SHIT.... olalalala....armoede troef..en
véél LOL
Sep-21-2004 09:54
mikeclark
Guest
Registered: Not Yet
Location:
Zou Sander een plaatsje opgeschoven zijn in de DJ Top 100 ?
hahahahaha..jongens ik kom niet bij van het lachen..en leer ook mijn naam is goed schrijven...wat een humor toch op dit forum
Sep-21-2004 09:55
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands
Originally posted by mikeclark
Wat een LOK..sinds wanneer zijn Cor Fyneman en al de andere Trance DJ's SHIT.... olalalala....armoede troef..en
véél LOL
Cor fijneman..als er 1 iemand op de naam van tiesto teert is dat cor fijneman. Als hij geen vriendje van tiesto was draaide hij nu nog steeds alleen in zijn slaapkamer.
De enige 2 goede namen zijn jan liefhebber, Juan Sanchez en CP & Pole folder en laten dat nou net geen trance dj's zijn
Maar kun je niet meer dan 3 regels typen of is je woordenschat zo beperkt dat dit alles is wat je kunt typen? Ik heb niet idee dat je door hebt dat je jezelf enorm voor lul zet