|
| quote: | Originally posted by markfeldman
לכו תדעו, אולי אןי בכלל ביקוש למוסיקה הזו בדרום (נדמה לי שאין גם אף אחד מאיזור זה בפורום שלנו...)
בכל אופן, כמו ש-
YO
אמר,
ידוע שהאיזור הזה חובב פסיכודלי ("הפורום" לדוגמא...) |
יש בפורום שלנו, אני, אדיר, גיל שוורץ אם אנ'לא טועה....
קיצר יש לנו ייצוג הולם
לגבי "הפורום" אנשים הולכים לשם כי אין להם ברירה אחרת, לווא דווקא בגלל שאוהבים פסיכודלי, בכל זאת זה המועדון היחיד הנורמאלי בב"ש...
במחשבה שנייה זה המועדון היחיד בב"ש...
|