Hoeveel kost een enkel rit vanuit Brussel naar Den Haag met de normaal trein?
Oct-16-2004 17:16
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Is het station van Den Haag ver van de Asta? Is het te voet te doen? Of moet je een bus nemen of zo?
Oct-22-2004 19:58
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
hahahaha. ik heb het met kevin een keer tevoet gedaan, en tis toch wel een eindje, dus ik zou zeker goed onthouden welke tram of bus dat ge neemt, maar nomaliter kunt ge aan het station een tram nemen.
anyways als ge terug komt te voet, vergis u niet. in het hoofdstation van den haag vertrekken er GEEN (i repeat: geen) treinen naar belgie
Oct-22-2004 20:17
FUSyke
Supreme tranceaddict
Ik zal dan maar met de auto gaan want met bussen en trams
Oct-23-2004 13:55
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Kaidreas
hahahaha. ik heb het met kevin een keer tevoet gedaan, en tis toch wel een eindje,
lol, dat kwam omdat we constant verkeerd liepen
tram is anders wel handig.. vlak voor het station is een halte, en net voor de Asta eveneens.
Oct-23-2004 15:02
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FUSyke
Is het station van Den Haag ver van de Asta? Is het te voet te doen? Of moet je een bus nemen of zo?
10 minuten lopen maximaal. en tis best simpel, gewoon de plaza doorlopen met die grote gebouwen aan de zijkant en dan op t einde rechts. tram/bus/taxi is echt overbodig
Oct-25-2004 15:06
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon nog een treintje overstappen naar CS
Oct-25-2004 15:34
FUSyke
Supreme tranceaddict
ik zie het wel zitten om met de trein te gaan want van Gent naar Den Haag is het maar 2u22m rijden. Met de auto kan ik ook wel gaan maar dat zie ik minder zitten omdat de terugreis toch 2u duurt. En om mij 2u te concentreren op een donkere weg (wanneer ik vermoeid ben) vind ik te gevaarlijk. Dus als er iemand 2 plaatsjes vrij heeft dan zou ik hem/haar erg dankbaar zijn
Wie gaat er nu allemaal?
FUSyke + vriendin
Last edited by FUSyke on Oct-25-2004 at 16:29
Oct-25-2004 16:15
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
FUSyke + vriendin
TOR