Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sonneries portable
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
open-mind
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

donc c'est des musik rejouées. ca doit pas etre super... quand j'ecoute certains trucs polyphonik, generalement, c nul...

Old Post Feb-19-2005 11:07  France
Click Here to See the Profile for open-mind Click here to Send open-mind a Private Message Visit open-mind's homepage! Add open-mind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by open-mind
donc c'est des musik rejouées. ca doit pas etre super... quand j'ecoute certains trucs polyphonik, generalement, c nul...

ben c'est toujours mieux d'avoir Rank 1 - Airwave ou Synaestasia que Toreador ton Q n'est pas en or !

Old Post Feb-19-2005 11:30 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by d-miurge
ben c'est toujours mieux d'avoir Rank 1 - Airwave ou Synaestasia

où ça, je veux !!!

Old Post Feb-19-2005 11:32  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

par la http://www.johnsteenbergen.com

Old Post Feb-19-2005 11:39  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by boullette
par la http://www.johnsteenbergen.com

quote:
Site is currently under construction, please come back soon!

John

t sûr que c'est là ?

Old Post Feb-19-2005 12:35  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

la http://midi.johnsteenbergen.com/

me suis trompé

Old Post Feb-19-2005 12:38  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
open-mind
Senior tranceaddict

j'ai essayé, et ca marche pas...
impossible de d/l ca sur mon portable.
Pourtant, il prend les sonneries poly et hifi...
moi pas comprendre

Old Post Feb-22-2005 16:49  France
Click Here to See the Profile for open-mind Click here to Send open-mind a Private Message Visit open-mind's homepage! Add open-mind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
open-mind
Senior tranceaddict

ayé, moi avoir compris
il lui faut des sonneries .mmf (pour un LG5300i)
j'ai trouvé 2 petits programmes qui convertissent les wav+mid en mmf (Smaf chez Yamaha). http://wap.fredyl7.net/Downloads/download.php?id=1
J'ai decouvert que chaque portable avait ses propres fichiers audio. Voila pourquoi ca fonctionnait pas.
Et j'ai trouvé un site qui non seulement partage des sonneries et des logos gratuits, mais ou tout le monde peut participer pour enrichir le site de nouvelles sonneries (j'ai deja commencé a uploadé des choses ):
http://www.fredyl7.net/
Le site est avant tout orienté vers la marque LG, mais quelques autres marques de portables sont supportées.
http://wap.fredyl7.net/ <--- adresse wap pour d/l tout ca sur le telephone.

Sinon, j'ai encore une question au sujet du fichier ".htaccess". Comment le crée-t-on?
et si quelqu'un pouvait nous rappeller ce qu'il doit contenir, ce serait sympa.
(pour info, ce fichier permet l'acces par le wap a son site perso pour y d/l des sonneries et logo.)

Last edited by open-mind on Feb-24-2005 at 10:53

Old Post Feb-24-2005 10:32  France
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by open-mind
Sinon, j'ai encore une question au sujet du fichier ".htaccess". Comment le crée-t-on?
et si quelqu'un pouvait nous rappeller ce qu'il doit contenir, ce serait sympa.
(pour info, ce fichier permet l'acces par le wap a son site perso pour y d/l des sonneries et logo.)

Beh je sais pas comment fonctionne le wap mais je pense que ca fonctionne aussi sous Apache.
Donc il doit etre de cette forme:
quote:
PerlSetVar AuthFile TonDossier/FicDePass
AuthName "Acces au Wap"
AuthType Basic
require valid-user

Old Post Feb-24-2005 11:09  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Pour les téléphones qui acceptent les midis

Enjoy here

Le paradis du midi

Old Post Feb-24-2005 12:44  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sonneries portable
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGerman anthem 1994 (Possibly Eye-Q) [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarcode Brothers - Train. [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:50.

Forum Rules: