Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Putain 10 ans !!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
Ma parole si, je connais... c'est bizarre comme ça me fait penser à du Legend B (mais comme compo originale, vous allez me dire ouiii c'est remixé, merci )

Comme si que tu ne savais pas que le Legend.B rmx est la compo originale....

---------------------------------------------------------------------

Nightflo ton titre il tue, mais honnetement je ne sais pas ce que sait
Attend un peu, et si personne n'a trouvé je pense que tu pourras nous filer une paire d'indices

Old Post Oct-23-2004 17:47  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P

Ah... ?
Ben non, je savais pas. Chuis un newbie de la trance moa...
Y'a plein de choses que je ne connais pas... pas mal de morceaux d'avant 200...4 ? (et encore... )

Old Post Oct-23-2004 18:07  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Yop, test.3

Test3

Pareil que Loginz, un pas trop difficile pour ma 1ere, j'augmenterais le niveau juste après celui ci

quelle retrouvaille j'avais aps de son depuis hier il était et est trop terrible ce morceau.

ah la la série des "ravemeister" grand grand moment !!!

trop bien je séche sinon sur le titre de 99'.

moi aussi sinon il me plait bien ce thread, c'est à mon avis sympa de mettre le morceau en entier parce que les 30 secs de Dj TonKs c'est un peu court pour ID (je sais que c ça le vrai blind test) mais déjà quand en entier c'est pas facile et puis au moins comme ça on se fait des petits cadeaux facilement .

quote:
Originally posted by maxxyme
Ah... ?
Ben non, je savais pas. Chuis un newbie de la trance moa...
Y'a plein de choses que je ne connais pas... pas mal de morceaux d'avant 200...4 ? (et encore... )

Parce que ça existait avant 2004, la trance ?

Old Post Oct-23-2004 20:51 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

aller quelques indices pour la forme parce que c'est pas evident
ce morceau a été remixé en 2002 par le groupe original pour le dernier album en date du groupe

leur derniere release a été remixée par Markus Schulz

le vocaliste est egalement percussioniste et l'un de ses morceaux est présent sur la compilation Buddha-Bar

le style de prédilection du groupe est ... heu...
en realité ils couvrent TOUT les styles de trance

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-23-2004 20:53  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

P ?

Old Post Oct-23-2004 20:55 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by LoginZ
P ?

non pas du tout

ils ont egalement remixé Markus y'a de ca une paire d'années et ont remixés entre autres Madonna, Bowie, Seal, BT ou encore Oakenfold

ils sont originaires du Nouveau Mexique

le morceau a été classé 4eme meilleur morceau Trance de l'année 1999 par le magazine Mixmag

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-23-2004 21:01  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
alors c'est D
mais c'est trop simple

Old Post Oct-23-2004 21:07  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Bon une petite recherche dans Google m'a donné la réponse... mais... comme plus haut... connais pas

Last edited by maxxyme on Oct-23-2004 at 21:40

Old Post Oct-23-2004 21:08  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:

eh ouais, Cenith X = Legend B

sinon moi j'ai trouvé le titre de Nightflowers, trop simple

Old Post Oct-23-2004 21:53  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

quote:
Originally posted by Nightflowers
le morceau a été classé 4eme meilleur morceau Trance de l'année 1999 par le magazine Mixmag

ce morceau ?

Old Post Oct-23-2004 22:34 
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

j'adore ton morceau Nightflowers !!
si vous avez d'autre morceau avec ce genre de vocal , je suis preneur j'adore

Old Post Oct-24-2004 08:03  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Deepsky - Cosmic Dancer

En tous cas superbe titre Nightflo c'est vraiment bon.

Aller au suivant, par contre je pense que l'on devrait être moins précis le prochain coup dans les indices.

Et fur et à mesure que le temps passe on précise.

Vous en pensez quoi?

Old Post Oct-24-2004 09:10  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Putain 10 ans !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha & Digweed Budapest ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeak Vs. JPL - Mistakes (Original Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:51.

Forum Rules: