|
HB hou je stinkbek man, het is maar 1 marokkaan, ze zijn niet allemaal zo. Al is d'r een grote groep eikels maybe ja.
Maar d'r worden nu in A'dam meer politiemensen opgeroepen. Iedereen uit het verlof e.d. Ben benieuwd, dit gaat zeker rellen opleveren.
Op andere boards zag ik dat ze , hoe mongool ook, een link wilde maken met 9/11 etc omdat het 911 dagen NA de aanslag op fortuyn zou zijn vandaag.
Lekker allemaal voor de integratie dit. Het is nu 'hen' tegen 'ons' lijkt het wel weer.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|