|
Infusion - Girls can be cruel was dat.
Ik kwam rond 23 uur aan vanuit Haarlem met het OV, wat prima was We stiefelen naar de deur, en blijken de allereerste te zijn, en het ging later open, zeiden ze. Lekker dan....10 minuten in de kou buiten, om daarna als allereerste naar binnen te gaan. Na een minuut of vijf waren er al 6 mensen in totaal, en nog steeds meer personeel dan publiek....ik hield mijn hart vast.
Jordi begon best lekker, goeie platen in het eerste uur, maar idd, na een uurtje kwamen wat mindere platen voorbij, die overigens gevolgd werden door nog vettere platen dan in zijn eerste uur. Enkele highlights waren Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix), Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamill's last time for 9 vox), Sultan - Shivers (waar heb je die vandaan Jordi ? ) en de wat meer edgy stuff als Walk Talk Acid 
James Zabiela kwam iets later en werd naar de veels te hoge booth geloodst. Hij begon met Decomposed Subsonic - Atlantic View, die er lekker inhakte Dacht, dit komt helemaal goed. De sfeer was op dat moment ook nog steeds lekker, veel swingers en ouderen maar goed, we gingen lekker los
Toen na een half uurtje al had ik het al redelijk gehad met Zabiela. De man is technisch een absoluut wonder, maar een melodie hoor ik nauwelijks. Toen hij in die 2 volgende uren compleet doorging met alleen maar build ups (met efx) neer te gooien en een stevige beat/synth erin te gooien, op naar de volgende buildup, werd ik het wel redelijk zat. Nu was ik met het OV en moest me nog tot het einde vermaken...Maar goed, zat toen te denken dat er op een afstandje bij G&D/Graham een aantal helemaal los zouden gaan, terwijl ik tussen wat inspiratieloze platen stond....Ik vond toen al dat Jordi de show van de avond had neergezet ....
Gelukkig in het laatste uur van Zabiela kwamen er weer wat meer melodieen terug in wat ie draaide. Mylo - In My Arms (Zabiela edit) en een INXS plaat vielen lekker in de smaak, wat me er toch redelijk overheen hielp.... ZO rond 5.15 naar de bus gelopen, onderweg wat jongeren aangesproken en eentje had ons ff naar station gebracht met de auto, heerlijk! 8.15 pas thuis, meteen gaan slapen 
Al met al een leuke avond, maar niet meer dan dat. CHECK!

|