|
| quote: | Originally posted by Dioxys
Tyckte lite synd om dig faktiskt förra året Jeremy Du fick aldrig som du ville därinne förra året...
(...) |
Mjaa Såg ju bara max 20 min av Pavo o Max B Grant tyvärr ;S .. Blev ju dessutom typ mordhotad av en holländare där inne (på hardstage) när han råkade hamna i kanten på ett kort jag tog 
Menmen...trivdes ju bra på main så! 
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
|