Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
quote:
Originally posted by magrec
gewoon spiermassa kweken in de sportschool
Ben ik te lui voor
quote:
Originally posted by basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw?
Kijk dat zou ook een oorzaak kunnen zijn
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Nov-23-2004 11:04
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by New Wave
Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw.
Wat denk ie handige harrie
Er gaan hier 2 bakken kwark doorheen (elke week) de brinta is niet aan te slepen net zoals de eieren en de melk wordt nu alleen nog maar per 2 liter ingekocht . Ik blijf voorlopig nog wel ff af van de whey eiwitten. Als ik het groeien minder hard gaat dan ga ik daar ook wel wat van gebruiken, maar in mijn geval moet ik ook gewoon die kcal halen dus naast die eiwitten tussen de 8 a 10 boterhammen en 2 warme maaltijden (ligt eraan hoeveel mams heeft gemaakt )
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Nov-23-2004 11:39
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Om m'n ID staat 1.88. Maar nu ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar geworden, want het is volgens mij ook al weer 5 jaar geleden dat ik me voor het laatst heb laten meten
Verder weeg ik 85 kilootjes.
Nov-23-2004 19:47
NoisyNeil
orangensfat
Registered: Feb 2004
Location: Almere, NL
mijn Schotse roots leggen me geen windeieren vandaag..... 186cm
___________________
Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
Nov-24-2004 17:55
Magicbas
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen
Tussen de 198 en de 200 cm...
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
Nov-25-2004 00:16
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
quote:
Originally posted by Hitman
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij
Haha, hier nog 1! Ook 1.92 en zo'n 74 kilo. Toch maar 's gaan fitnessen denk...
Nov-25-2004 01:09
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
1.93 en net zoals de meesten niet bijzonder zwaar Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Nov-25-2004 14:57
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
quote:
Originally posted by Magicbas
Tussen de 198 en de 200 cm...
199 dus
Nov-25-2004 15:24
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by Djeebie
Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan.
Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt...
Nov-25-2004 17:21
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
quote:
Originally posted by Matthijs
Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt...
Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Nov-26-2004 14:46
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by Hitman
Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor
haha ja eigenlijk zou ik beter moeten weten; m'n vader was vroeger nog dunner dan ik maar die begint nu toch ook een buikje te ontwikkelen...
Nov-27-2004 19:39
Magicbas
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen
quote:
Originally posted by robin
199 dus
Ja als gemiddelde wel Als het koud is ben ik ietsje groter hehe
Nee, het verschil ligt aan de meetlat. De ene zegt 198 en de andere 200. Dus heb ze allebei maar opgeschreven.
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)