|
גם אני עובר בחצי שנה\שנה האחרונה את מה שכולכם דיברתם עליו
פעם האפליפטינג היה ה-דבר בשבילי
הייתי נהנה מזה בטרוף
המלודיות,האנרגיות,האופוריה מהטראקים המרוממים האלה
פה ושם יצא לי לשמוע פרוגרסיב וזה נשמע די משעמם
אבל אז התחלתי לשמוע את התוכנית של מארקוס ושל דיגוויד
ואז גם ארמין התחיל לטפטף קצת פרוגרסיב
ומה אני יגיד?התמכרתי
לא זוכר אפילו מה ומתי,אבל איפהשהוא לפני שנה או אולי קצת יותר מוקדם התחלתי לאהוב את הסגנון
זה התחיל בפרוגרסיב טראנס והברייקביט,וככל שהזמן עובר אני גולש יותר ויותר לעומק של הפרוגרסיב האוס,עם שילובים של דיפ, טרייבל וגרוב.
לא יודע להסביר למה...אבל הפרוגרסיב לכל סוגיו פשוט מהפנט אותי
והאפליפטינג?מה אני יכול להגיד...פשוט משעמם אותי...
אז יש דברים יוצאים פה ושם,אבל בעיקרון המחשב שלי כרגע מפוצץ בעיקר בפרוגרסיב!
רוב הדברים של האפליפטינג שמשתחררים פשוט כבר לא עושים לי את זה...
טחנו לסגנון הזה את הצורה.הוציאו לו את המיץ
לעומת הפרוגרסיב שהוא עוד בחיתוליו ונשמע רענן מתמיד.
האפליטינג פשוט גוסס לאט לאט...וחבל...
רק אתמול יצא לי לשמוע כמה טראקים מלפני שנתייםשל אפליפטינג והם עדיין מרגשים מאד
אבל איפה זה ואיפה מה שיוצרים עכשיו?מרחק של אלפי שנות אור
הכל כבר באמת נשמע אותו דבר 
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|