Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה קורה פה?
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

גם אני עובר בחצי שנה\שנה האחרונה את מה שכולכם דיברתם עליו
פעם האפליפטינג היה ה-דבר בשבילי
הייתי נהנה מזה בטרוף
המלודיות,האנרגיות,האופוריה מהטראקים המרוממים האלה
פה ושם יצא לי לשמוע פרוגרסיב וזה נשמע די משעמם
אבל אז התחלתי לשמוע את התוכנית של מארקוס ושל דיגוויד
ואז גם ארמין התחיל לטפטף קצת פרוגרסיב
ומה אני יגיד?התמכרתי
לא זוכר אפילו מה ומתי,אבל איפהשהוא לפני שנה או אולי קצת יותר מוקדם התחלתי לאהוב את הסגנון
זה התחיל בפרוגרסיב טראנס והברייקביט,וככל שהזמן עובר אני גולש יותר ויותר לעומק של הפרוגרסיב האוס,עם שילובים של דיפ, טרייבל וגרוב.
לא יודע להסביר למה...אבל הפרוגרסיב לכל סוגיו פשוט מהפנט אותי
והאפליפטינג?מה אני יכול להגיד...פשוט משעמם אותי...
אז יש דברים יוצאים פה ושם,אבל בעיקרון המחשב שלי כרגע מפוצץ בעיקר בפרוגרסיב!
רוב הדברים של האפליפטינג שמשתחררים פשוט כבר לא עושים לי את זה...
טחנו לסגנון הזה את הצורה.הוציאו לו את המיץ
לעומת הפרוגרסיב שהוא עוד בחיתוליו ונשמע רענן מתמיד.
האפליטינג פשוט גוסס לאט לאט...וחבל...
רק אתמול יצא לי לשמוע כמה טראקים מלפני שנתייםשל אפליפטינג והם עדיין מרגשים מאד
אבל איפה זה ואיפה מה שיוצרים עכשיו?מרחק של אלפי שנות אור
הכל כבר באמת נשמע אותו דבר


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Dec-02-2004 21:10  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אליאור
תהיה לך בעיה מאוד קשה אם אתה משתעמם מכל אמן שנתקע על סאונד מסוים
אין מה לעשות זה משיקרה
לא יצרתי אפילו פעם אחת ואני כבר יודע שזה מאוד הגיוני שאם אתה מוצא את הבאס המושלם כמו שאוזגור מצא ואת הצלילים העמוקים הקצב האיטי המלודיות הסוחפות והברייקים היפהפיים
אז כן לחזור על זה זה די לגיטימי...
מה כל כמה קטעם הוא פתאום יחפש אחר צלילים חדשים לגמרי.?
לפי הדבר הזה זה אומר שאתה תאהב למעשה רק אמנים שמוציאים מספר קטעים בסגנון מסוים ואז נעלמים עד שהם מצליחים למצוא משהו שיקח אותם לכיוון טיפה שונה באותו הזאנר
לא שזה רע אחי אבל.... נהיה ריאליים? זה פשוט לא קורה הרבה...

יוחאי מסתבר שיש לנו כנראה כמעט בדיוק אותו טעם... הסגנונות שאתה לא מתחבר אליהם הם בדיוק הסגנונות שאני לא מתחבר אליהם
וכל הסיפור שלך מהתחלה ועד הסוף היה נשמע לי כהעתק מדויק שלי..


טלטול
סאבסקיי גם כן לא מחדשים עם כל הכבוד שלי אליהם ויש לי כבוד ובוא נודה גם בנץ ואמ די מצאו להם תפינה שלהם מבחינה מוזיקלית ויצירותיהם די דומות
וכך כמעט כל אמן שתביא
די עם הטיעון השחוק של הוא לא מפסיק לחדש
אתה לא מתחבר חבל לי מאוד אבל מה לעשות...
אוזגור קאן לא מחדש פחות מכל ארבעת היוצרים שכתבת

לגבי מאנדיי גרוב אני מאמין ששנה שנתיים הקרובות אמורות להכניס חזק אל עולם המוזיקה סגנון טק פרוגרסיבי שכזה שהוא פשוט נהדר באוזניי
ובכלל כמו שאורן אמר
המגמה היא לשלוב של כמה שיותר סגנונות..
זאנרים חדשים אולי כבר לא יצוצו
אבל כמו שתווים יש רק 7 ומהם מורכבת כל המוזיקה שאי פעם נוצרה
כך מכמות גולה יותר של זאנרים קיימים אפשר ליצור אין ספור שילובים מעניינים ומאתגרים שאני חושב שאם הייתי יוצר היום הייתי מקדיש את כל המרץ שלי במציאת מקום מיוחד משלי על הסקלה של היוצרים עם סגנון מגוון שמשלב כמה סגנונות

ויאמאן
פוסט שלך מאתמול שלא הבנתי
פרי היחיד שנשאר נאמן לקלאב טראנס???

קבל רשימה של די גיים שנאמנים לזאנר הזה

רונסקי ספיד
טרילסיקרס
לאנג'
גראהאם גולד
פרסיזן
מישה הלסלוט

יש עוד...
אלה קפצו לי לראש


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-02-2004 21:25 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

יובל....
אני איתך לאורך כל הדרך!!
ברור שאני יותר מתחבר לפרוגרסיב מאשר פעם... פעם בכלל לא סבלתי לשמוע פרוג...
אבל אפליפטינג לעד... וכן.... אני גם שומע הארד טראנס ומעדיף אותו המון פעמים על פרוג שהוא לא פנומנלי...
יכול להיות שאני יותר מתחבר עכשיו לסגנונות אחרים בגלל שאין לי יותר מדי זמן לשמוע ולהתעדכן מדי יום... אז אני פשוט בגישה של מה שבא ברוך הבא
אבל עדיין... תן לי לשמוע אפליפטינג או פרוגרסיב... אין ספק מה אני יבחר


___________________
.

Old Post Dec-03-2004 14:22 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור
תהיה לך בעיה מאוד קשה אם אתה משתעמם מכל אמן שנתקע על סאונד מסוים
אין מה לעשות זה משיקרה
לא יצרתי אפילו פעם אחת ואני כבר יודע שזה מאוד הגיוני שאם אתה מוצא את הבאס המושלם כמו שאוזגור מצא ואת הצלילים העמוקים הקצב האיטי המלודיות הסוחפות והברייקים היפהפיים
אז כן לחזור על זה זה די לגיטימי...
מה כל כמה קטעם הוא פתאום יחפש אחר צלילים חדשים לגמרי.?
לפי הדבר הזה זה אומר שאתה תאהב למעשה רק אמנים שמוציאים מספר קטעים בסגנון מסוים ואז נעלמים עד שהם מצליחים למצוא משהו שיקח אותם לכיוון טיפה שונה באותו הזאנר
לא שזה רע אחי אבל.... נהיה ריאליים? זה פשוט לא קורה הרבה...


לפחות הפעם לא ניסית לצחוק עלי...

בכל מקרה אני לדוג' אוהב את
James Holden
שהרבה מאוד אומרים שיש לו גם את אותו צליל וסיגנון ברוב הקטעים או הרמיקסים שלו, אבל עדיין הוא לא משעמם אותי.

גם כמו שקטלת פה את סאבסקיי ובנז אמ די, גם אותם אני אוהב...וגם הם לא משעממים אותי, אבל מסכים איתך שיש להם יחסית את אותו צליל וסיגנון..

כנראה שפשוט כבר אוזגור קאן באמת באמת משעמם אותי...

Old Post Dec-03-2004 15:42  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור
תהיה לך בעיה מאוד קשה אם אתה משתעמם מכל אמן שנתקע על סאונד מסוים
אין מה לעשות זה משיקרה
לא יצרתי אפילו פעם אחת ואני כבר יודע שזה מאוד הגיוני שאם אתה מוצא את הבאס המושלם כמו שאוזגור מצא ואת הצלילים העמוקים הקצב האיטי המלודיות הסוחפות והברייקים היפהפיים
אז כן לחזור על זה זה די לגיטימי...
מה כל כמה קטעם הוא פתאום יחפש אחר צלילים חדשים לגמרי.?
לפי הדבר הזה זה אומר שאתה תאהב למעשה רק אמנים שמוציאים מספר קטעים בסגנון מסוים ואז נעלמים עד שהם מצליחים למצוא משהו שיקח אותם לכיוון טיפה שונה באותו הזאנר
לא שזה רע אחי אבל.... נהיה ריאליים? זה פשוט לא קורה הרבה...

יוחאי מסתבר שיש לנו כנראה כמעט בדיוק אותו טעם... הסגנונות שאתה לא מתחבר אליהם הם בדיוק הסגנונות שאני לא מתחבר אליהם
וכל הסיפור שלך מהתחלה ועד הסוף היה נשמע לי כהעתק מדויק שלי..


טלטול
סאבסקיי גם כן לא מחדשים עם כל הכבוד שלי אליהם ויש לי כבוד ובוא נודה גם בנץ ואמ די מצאו להם תפינה שלהם מבחינה מוזיקלית ויצירותיהם די דומות
וכך כמעט כל אמן שתביא
די עם הטיעון השחוק של הוא לא מפסיק לחדש
אתה לא מתחבר חבל לי מאוד אבל מה לעשות...
אוזגור קאן לא מחדש פחות מכל ארבעת היוצרים שכתבת

לגבי מאנדיי גרוב אני מאמין ששנה שנתיים הקרובות אמורות להכניס חזק אל עולם המוזיקה סגנון טק פרוגרסיבי שכזה שהוא פשוט נהדר באוזניי
ובכלל כמו שאורן אמר
המגמה היא לשלוב של כמה שיותר סגנונות..
זאנרים חדשים אולי כבר לא יצוצו
אבל כמו שתווים יש רק 7 ומהם מורכבת כל המוזיקה שאי פעם נוצרה
כך מכמות גולה יותר של זאנרים קיימים אפשר ליצור אין ספור שילובים מעניינים ומאתגרים שאני חושב שאם הייתי יוצר היום הייתי מקדיש את כל המרץ שלי במציאת מקום מיוחד משלי על הסקלה של היוצרים עם סגנון מגוון שמשלב כמה סגנונות

ויאמאן
פוסט שלך מאתמול שלא הבנתי
פרי היחיד שנשאר נאמן לקלאב טראנס???

קבל רשימה של די גיים שנאמנים לזאנר הזה

רונסקי ספיד
טרילסיקרס
לאנג'
גראהאם גולד
פרסיזן
מישה הלסלוט

יש עוד...
אלה קפצו לי לראש

!מצטער שכה קצר אבל ...לגבי סאבסקיי... אחי זה לא הם זה הוא


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Dec-03-2004 16:11  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה קורה פה?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEnigma remix (supposedly: Gravity of Love - Scourge Club) [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playback2 Players - "Signet" (Plastic Angel Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:01.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!