GODVERDOMME WAAROM IS ZE HIER NOG NI IK VERVEEL MIJ
EN IK ZIT OP SMALLBAND
Dec-31-2004 16:28
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
gisteren eten, vandaag eten, morgen eten
ik eet graag, maar op zo'n momenten begin je je toch echt verzadigd en lusteloos te voelen.
Jan-01-2005 18:08
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen...
En vandaag is wat geïnformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen...
Jan-04-2005 11:46
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Re: aiiiiiiii no est bueno
quote:
Originally posted by Gladius
owké, im doomed (examensgewijs)
mah kinneke toch no stress! da zal u allemaal wel lukken... en alst nie lukt, denk zoals mij: "tis nie 't einde van de wereld..."
gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig
Jan-05-2005 13:58
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Absoluut, die periode kerst-nieuwjaar lijtk blijkbaar een excuus voor een week lang ongebreideld schranzen...
En vandaag is wat geïnformeerd bij ETN.fm of ze geen Dj's zochten voor de prog channel. Dat deden ze ook, maar alleen bekende namen, blijkbaar geen plaats voor onbekende namen, en ik mocht me zelfs ni eens bewijzen...
Das wel klote, ik wist daar niets vanaf dat ze voor de Prog alleen maar bekende namen zoek(t)en. In februari ben je sowieso in Rising Stars te beluisteren Zal ff mijn best doen voor meer
Jan-05-2005 14:05
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Freezel
Das wel klote, ik wist daar niets vanaf dat ze voor de Prog alleen maar bekende namen zoek(t)en. In februari ben je sowieso in Rising Stars te beluisteren Zal ff mijn best doen voor meer
fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren.
ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten.
Jan-06-2005 17:56
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet
STOMME SNOLLEN, der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken