|
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סיסי
wtf = what the fuck
ולגבי חילן...
למה תמיד דופקים תנוער..?
למען האמת עם כל הכבוד הנוער מביא את זה על עצמו
אז שהנוער ימשיך להדפק |
צודק.......
מה לעשות שהחצי אחוז מהנוער שכן מבין במוזיקה צריך להידפק בגלל כל המפגרים האחרים שבטוחים שבני בנאסי הוא גאון מוסיקלי.....
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|