|
Iedereen ook nog fijne 2e kerstdag, en belangrijker, een VET COOL 2005!
Kerst tot nu toe is wel perfect. Gisteren lekker beetje chillen en lekker gegeten. Daarna naar Marco V geweest, en dat was echt top. Was in starlight (naampje past mooi bij kerst...) en twas lekker effe springnichten daar...
Ergste komt nog.... Gourmetten (nix mis mee), met ouders (ook niet zo veel mis mee) en opa & oma ( )
___________________
if you follow others you're always behind!
|