Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Carl Cox & Friends 09-04-2005
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tomaz
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!

Na Johan Cyber en een uurtje Michel de Hey als opwarmers kwam Carl even openen. En hoe, volume vol omhoog, lekkere intro techno sounds en vol Blur - Song 2 (dikke techno remix uiteraard...) door de Ahoy. Op dat moment ging er weer een wereld voor me open.

Carl de hele avond met z'n mic ons entertainen! Na de live show van Joris, Carl door de mic: "Give it up for Joris Voorn! Iedereen juichen, Carl: "Don't go away!", en direct een plaat instarten: BAM BAM BAM! Werkelijk waar schitterend!

Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.

Live performance van Joris Voorn
Umek & Valentino b2b
Harde remix van Need to feel loved
Chemical Brothers - Galvanise (met oerharde beat)

Tel bij dit alles een perfect gevulde Ahoy (niet té druk, maar gewoon lekker!), reteveel mooie vrouwen en de nodige hoeveelheid aan Bier op en ik kom tot de conclusie dat dit zeker niet m'n laatste techno feestje was, integendeel! Beste feestje in tijden (hoe vaak ik dat niet zeg tegenwoordig )

Ik ga genieten van m'n spierpijn, ben kapot! Lang geleden dat ik spierpijn had van 't dansen, maar dit is verdiend. Heerlijk!

Carl Cox, bedankt ouwe neger!

Old Post Apr-11-2005 01:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tomaz Click here to Send Tomaz a Private Message Add Tomaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm...

Old Post Apr-11-2005 07:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Tomaz

Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.

damn zijn ze tot 740 doorgegaan??

wij zijn rond 640 weggegaan om drukte voor te zijn. ach jah heb een top avond gehad!

Remix van need to feel loved was die van fuzzy hair, en die blur van tim deluxe.

Old Post Apr-11-2005 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man!

Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek

Old Post Apr-11-2005 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

die remix van blur's song 2 was idd echt vet ja!

Old Post Apr-11-2005 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh
wat ik nog vergeet te zeggen dat die cox toch een skills heeft man!

Constant het tempo hoog houde, en dan door op de cue knop van de cd-speler te rammen gewoon ritmes door andere tracks heen gooien. 3 draaitafels/cd-spelers tegelijk. Ziek ziek ziek

zeker te weten ziek jah. Cox @ Space Ibiza afgelopen zomer was dat zeer goed te zien toen we achter Cox stonden. Ik heb met open mond staan kijken

Old Post Apr-11-2005 21:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

qua tempo en beukgehalte lag het in de ahoy toch stukkie hoger. coxy zelf stond ook heen en weer te jumpen! Cool om te zien.

Setjes heb ik nog niet helaas!

Old Post Apr-11-2005 21:23  Netherlands
Gonzo
blub .oO

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by basvh

Setjes heb ik nog niet helaas!

Heb een linkje voor je

Old Post Apr-12-2005 01:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gonzo Click here to Send Gonzo a Private Message Visit Gonzo's homepage! Add Gonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tomaz
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vond het juist laatst een domper op het feest toen Galvanize werd gedraaid... Tempo daalde ineens enorm...

Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl.

Old Post Apr-13-2005 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tomaz Click here to Send Tomaz a Private Message Add Tomaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

quote:
Wat had Michel dan moeten doen volgens jou? Een snoeiharde plaat draaien vlak voor Carl de grand opening ging doen? Heerlijk juist dit, iedereen stond echt te juichen en ff te chillen in afwachting van Carl.

Het was idd een onverwacht einde maar daarom is het ook wel weer een gaaf einde zeker wanneer Cox daarna opende met het volume vol open en een plaat waar je U tegen zegt.....

Old Post Apr-13-2005 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

quote:

Het was idd een onverwacht einde maar daarom is het ook wel weer een gaaf einde zeker wanneer Cox daarna opende met het volume vol open en een plaat waar je U tegen zegt.....

Old Post Apr-13-2005 17:28  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Carl Cox & Friends 09-04-2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - TECHNO Track...Played by Liebing & Beyer [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "Suburban Hell" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:14.

Forum Rules: