|
Effe mijn standpunt over deze zaak. Zelf ben ik Allochtone, geboren in Koeweit, woon in NL 11 jaar nu.
Ten eerste, wie valt een vrouw lastig? waar is je eer. Ik vind het persoonlijk zielig dat je een vrouw gaat beroven.
Ten tweede, eigen schuld inderdaad.
Nu over het gevolg er van.
Je kan de vrouw vrij laten, maar hier is het probleem. Wat mij ergert aan Nederland is dat dit land vol met onzin en gepraat is, Alleen maar Hypocrieten die haet land besturen.
Ik kan me nog herinneren dat Balkellende een velige samenleving wou. Ik kan me nog herinneren dat Cohen een harder aanpak wil met de LPF.
Dit land moet een andere rechts systeem hebben, het moet niet te Amerikaans worden, maar de ernstige zaken, moord, verkrachting, zinloos geweld etc, moeten echt VEEL harder aangepakt worden.
Nou, we mogen hier NIET eigen rechter spelen, wat deze vrouw heeft gedaan is wel eigen rechter spelen.. GA MIJ NIET NIET NIET NIET wijs maken dat je iemand per ongeluk dood rijdt als je die persoon achter aan zit. De vrouw ging bewust achter die jongen om haar tas misschien te halen, daar door is die jongen dood nu.
Nu kom ik op dat hypocriet gedoe. Jullie lullen veel, maar zelf doen jullie geen ene rete moer. Vrouw woordt los gelaten, dus de woord die deze regering spreekt en veel mensen denken (van harder aanpakken) doen jullie niet, tenzei het een Achmed is of zo, dan wel..
Laten we dit om draaien, Ali's GSM wordt gestolen door Kees, zelfde situatie. Kees boem dood. Wedden dat meneer Geert en vrouwtje Donk weer dom gaan doen? Alle allechtonen uit, mogen geen rechter spelen blablablabal.
Wat ik wil zeggen is, als je iets zegt of wilt, dan moet het wel voor allemaal gelden, en hier blijkt van niet. Die jongen is dood, en hoe dom het ook is en ja eigen schuld, dood blijft erger dan alles.
En tja een rouwtoch is echt belachelijk. Sorry, maar ga je andere kinderen opvoeden en zorg dat ze niet meer stelen.
|