|
Tjah, het meeste wat we volgens mij kunnen doen is een datum afspreken waarop je ten laatste laat weten of er al een boeking is of niet. Kan dat dan nog niet vrees ik - tenzij de rest van de forumleden me hierin niet volgt - dat we u geen plaats kunnen geven, of alleen maar na 6 uur. We kunnen moeilijk op de avond zelf onze hele party afstemmen op uw al dan niet verschijnen. Het zou niet echt fair zijn om tegen de geprogrammeerde Beta-DJ te zeggen "sorry kerel, Elof is hier, dus ge kunt toch ni draaien".
Het klinkt misschien wat hard, maar als we binnen een paar weken niks definitief weten van uren zit het er niet in vrees ik, hoe jammer dat ook is. De enige oplossing die ik nog zie is om u na 6u te laten als ge nog afkomt. Dan programmaeren we gewoon Beta's tot 6u. Kan je toch niet komen, geen probleem, dan draaien er gewoon Beta's verder tot het einde. Kan je wel komen, dan kan jij nog afsluiten. Ik weet natuurlijk wel niet tot hoe laat de zaal open zal zijn...
@ Pheatus: Take your time, we hebben nog wel een paar weken 
En ik heb is aan Mike's mouw getrokken, maar - zoals verwacht - kan hij niet komen. Hij zit die avond in het buitenland, en gratis feestjes draaien zou toch sowieso niet mogen van zijn booking agency...