Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (87): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

no problem!

Old Post Jan-24-2005 20:01 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by dj Elof
Voorlopig staat er nog niets gepland, maar dat kan vlug veranderen uiteraard.

Nu dus wel, simpel

Je staat op het punt geschiedenis te schrijven, het begin van wat tegen 2007 de BETA Movement zal worden en Sensation en Innercity de loef afsteekt.

Old Post Jan-24-2005 20:04  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Ik wil er gerust wel moeite voor doen, TRANCE mag niet verdwijnen! Ik ben het retro geluid zo beu gehoord en gespeeld. Nieuwe trance moet aandacht krijgen en ik denk dat zo'n BETA party ideaal is. Aangezien ik toch veel nieuwe tracks in handen krijg voor ze gereleased worden kan dit een meerwaarde betekenen. [/einde commercial talk]

Old Post Jan-24-2005 20:09 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

tegen dan es aan een trance projectje werken

kheb nog tijd genoeg om een bom te maken

ofwel homemade groove vo in den warm-up

Old Post Jan-24-2005 20:13  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Ik wil er gerust wel moeite voor doen, TRANCE mag niet verdwijnen! Ik ben het retro geluid zo beu gehoord en gespeeld. Nieuwe trance moet aandacht krijgen en ik denk dat zo'n BETA party ideaal is. Aangezien ik toch veel nieuwe tracks in handen krijg voor ze gereleased worden kan dit een meerwaarde betekenen. [/einde commercial talk]

Qua exclusiviteit zullen we niet te klagen hebben hoor, er zijn nog Dj's die aan promo's en exclusiviteiten kunnen geraken. Maar een bekende Belgische DJ zou onze Beta party wel wat meer cachet geven, en dat opent perspectieven naar eventuele volgende edities.
Maar je zal ook wel snappen dat we niet tot de avond voordien kunnen wachten op een antwoord of je al dan niet kan komen draaien. We zitten met promotie en andere Dj's, en de hele line-up op de laatste moment omgooien getuigt ook niet echt van professionaliteit van onze kant uit. Zeker als een bekende naam aangekondigd wordt, maar uiteindelijk niet komt opdagen, leg het dan maar eens uit aan de mensen die voor u afkomen...

Dus ja, is er een bepaalde datum waarop je definitief kan zeggen of je beschikbaar bent of niet?

Old Post Jan-24-2005 21:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Beschikbaar is geen probleem, maar het kan zijn dat ik een andere (betaalde) boeking heb die avond, dan zou het kunnen dat ik ofwel tussen 22-24u of tussen 6u-7u pas kan komen opdagen. Dat is het enige dat ik niet kan op voorhand garanderen.

Old Post Jan-24-2005 22:11 
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

ow zou wel zot zijn moest ge kunnen komen Elof
kheb zo'n voorgevoel dat super fuifke ga worden
TOR heeft z'n werk al goed gedaan

trouwens, Jasper... ondertussen al eens vriendelijk aan uw goede vriend M.I.K.E z'n mouw getrokken?

btw: na examens kijk ik zo snel mogelijk voor een demoke, goed? Niet echt tijd ervoor nu sry...

Old Post Jan-24-2005 22:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Beschikbaar is geen probleem, maar het kan zijn dat ik een andere (betaalde) boeking heb die avond, dan zou het kunnen dat ik ofwel tussen 22-24u of tussen 6u-7u pas kan komen opdagen. Dat is het enige dat ik niet kan op voorhand garanderen.

ja als al de dj's zo gaan beginnen doen sorry elk dj die op de beta-party gaat draaien, kan een andere boeking (betaalde <- zijn uw woorden) krijgen op dezelfde avond. vind het maar zwak da ge u daarop gaat baseren. ok gij leeft daarmee maar denk ook nie da ge failliet gaat gaan als je op da eventuele andere boeking: "sorry, heb die avond een andere boeking om da 'tijdstip' daar" gaat zeggen. mss kunnen zij zich aanpassen aan da uur. (tenzij ze u evenveel als tiesto gaan betalen, maar denk het niet, gij hebt nog gene traffic) moest ik draaien en moest ik op de beta-party mogen draaien, dan zou ik wel weten waar ik die avond zou zijn hoor, ondanks de eventuele, betalende boekingen... maar ja, kvoel me dan ook echt een beta...

Old Post Jan-24-2005 22:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Tjah, het meeste wat we volgens mij kunnen doen is een datum afspreken waarop je ten laatste laat weten of er al een boeking is of niet. Kan dat dan nog niet vrees ik - tenzij de rest van de forumleden me hierin niet volgt - dat we u geen plaats kunnen geven, of alleen maar na 6 uur. We kunnen moeilijk op de avond zelf onze hele party afstemmen op uw al dan niet verschijnen. Het zou niet echt fair zijn om tegen de geprogrammeerde Beta-DJ te zeggen "sorry kerel, Elof is hier, dus ge kunt toch ni draaien".
Het klinkt misschien wat hard, maar als we binnen een paar weken niks definitief weten van uren zit het er niet in vrees ik, hoe jammer dat ook is. De enige oplossing die ik nog zie is om u na 6u te laten als ge nog afkomt. Dan programmaeren we gewoon Beta's tot 6u. Kan je toch niet komen, geen probleem, dan draaien er gewoon Beta's verder tot het einde. Kan je wel komen, dan kan jij nog afsluiten. Ik weet natuurlijk wel niet tot hoe laat de zaal open zal zijn...

@ Pheatus: Take your time, we hebben nog wel een paar weken
En ik heb is aan Mike's mouw getrokken, maar - zoals verwacht - kan hij niet komen. Hij zit die avond in het buitenland, en gratis feestjes draaien zou toch sowieso niet mogen van zijn booking agency...

Old Post Jan-24-2005 22:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen moeilijk op de avond zelf onze hele party afstemmen op uw al dan niet verschijnen. Het zou niet echt fair zijn om tegen de geprogrammeerde Beta-DJ te zeggen "sorry kerel, Elof is hier, dus ge kunt toch ni draaien".

moet jasper hierin gelijk geven
idee achter beta party is toch t beta gevoel enz.
ok, qua naam zou elof wat meer volk trekken, maja daar draait t toch in de eerste plaats ni om of toch?
als er maar zoveel mogelijk beta's komen he

Old Post Jan-24-2005 22:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Nyah
moet jasper hierin gelijk geven
idee achter beta party is toch t beta gevoel enz.
ok, qua naam zou elof wat meer volk trekken, maja daar draait t toch in de eerste plaats ni om of toch?
als er maar zoveel mogelijk beta's komen he

yep. 't draait toch niet om die zaal vol te krijgen? wat heb je aan een volle zaal, zonder sfeer?! (remembers 16 years illusion) OK, de eerste beta-party was er weinig volk... MAAR er was sfeer, echt waar, gewoon met enkele man genieten van de muziek... ze zullen weten wat ik bedoel. was echt mooi. awel 't moet weer zoiets onvergetelijks zijn, zodat ik tegen mn kleinkinderen later kan zeggen: 'oma heeft vroeger zoveel leuke feestjes gehad: ZEKER de beta-party's. der waren nie veel beta's maar die feesten waren zalig!' in plaats van 'de beta's hebben vroeger feestjes op grote schaal georganiseerd. Belangrijkste: ze hebben de zaal volgekregen.'

sorry, werd wa sentimenteel

Old Post Jan-24-2005 22:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Zehra
zodat ik tegen mn kleinkinderen later kan zeggen: 'oma heeft vroeger zoveel leuke feestjes gehad: ZEKER de beta-party's. der waren nie veel beta's maar die feesten waren zalig!'

jaaa bomma zehra, lol

nee ma serieus, zehra, ik kan u hierin volgen vorige party was wat weinig volk, ma was toch leuk

Old Post Jan-24-2005 22:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (87): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOn more nice tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPPK - Resurrection [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: