en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten?
Originally posted by CJ InterCity
En fråga till er SWETA's!!
en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten?
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by CJ InterCity
En fråga till er SWETA's!!
en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten?
en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt?
jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt
Såg att Paul Thomas är spikad oxå ^^ vem nu det är ? ngn som har sett / hört honom?
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Feb-09-2005 01:18
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by CJ InterCity
okej, ännu en fråga till alla som läser!!
en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt?
jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt
den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:
- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka )
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...
Feb-09-2005 02:56
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
quote:
Originally posted by St_Andrew
den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:
- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka )
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...
bra tips, tack! men om biljetterna kommer kosta 300.- så är det nog inte värt att riskera