|
Zoals ik al eerder had aangegeven ik was daar toevallig bij mijn verloofde inmiddels
We begonnen woensdagnacht bij Club Spin om Armin van Buuren en Markus Schulz aan het werk te zien
tot een uurtje of 4:30 - 5:00 uur
GEWELDIG!!!
Armin draaide een ijzersterke set, ook heel veel van zijn nieuwe ASOT 2005
Markus Schulz draaide ook een hele lekkere set
Daarna door naar Club Space om Eric Morillo aan het werk te zien op het dakterras tot 1 uur 's middags
Hij draaide heel veel oude tracks, was wat minder
Naar huis, slapen en ons opmaken voor Tiesto in Space
En voordat ik verder ga, even een vraag: Wie waren er allemaal die donderdagavond wachtend in de rij voor Space?
Wie vond dat het heel lekker ongeorganiseerd was?
Nou ik kan je vertellen: Wat een zooitje ongeregeld daar zeg
Oke Tiesto: Wie kan hem stoppen?
Die man draaide me een 5 uur set (van 1 tot 6 in de ochten), ik was vol verbazing
En mijn favorieten: de nieuwe versie van Nyana en een remix van Adagio die ik nog niet eerder zo had gehoord GAAAAAF
Tiesto was THE MAN
Daarna was Sultan aan de beurt, in het begin zat ie denk ik nog een beetje te zoeken, maar toen ie eenmaal op gang kwam draaide de ene schitterende track naar de andere
Rond een uurtje of 9 's ochtends naar het dakterras om Roger Sanchez te bewonderen
Echt die draaide het dak er bijna af
Een en al feest daar op het dakterras
We zijn gebleven tot 1 uur 's middags
Al met al, ondanks die slechte nasmaak met het wachten voor Space, hebben we geweldig genoten van al die heerlijke tracks die onze oren mochten beluisteren
Volgend jaar ga ik weer, misschien woon ik dan hopelijk daar al in Ft Lauderdale, zo niet dan ga ik gewoon nog, want mijn eerste WMC en Ultra zijn me heel goed bevallen
2 hour show, starts at 20:00 EST / 02:00 CET / 01:00 GMT
Every 1st & 3rd Wednesday of the month: on http://www.lazerfm.com
2 hour show, starts at 11:00 EST / 17:00 CET / 16:00 GMT
|