tack för att du sa det, ska genast sätta tänderna i ett rykande färskt avsnitt återkommer med hur det slutar
___________________ myspace
quote:Originally posted by Kongo_kim bäst är ju "Lost presenteras av hitta.se" bwhahaha Bara jag som tycker lost blir sämre och sämnre för var avsnitt som går? (Kanske dum fråga iom. att man inte borde frotsätta följa den som jag gör )
___________________ Going... Going...
Lost är helstördt! (stördt.. vilken konstig böjning?) Iofs känns det som om den spårar ut ibland.. men nu är det fan "liv i luckan" som jag brukar säga
quote:Originally posted by mr_fisken tack för att du sa det, ska genast sätta tänderna i ett rykande färskt avsnitt återkommer med hur det slutar ????????? ska ta o kolla på det nu
___________________ Daniel
quote:Originally posted by dbl ????????? skoja grymt bra avsnitt (19).. längtar tills nästa , någon som tro sig veta hur många avsnitt det blir på den här säsongen?
quote:Originally posted by mr_fisken skoja grymt bra avsnitt (19).. längtar tills nästa , någon som tro sig veta hur många avsnitt det blir på den här säsongen? sesong 1 är 23 avsnitt inklusive ett special Kolla http://www.tvtome.com .. där stååår ju allt
episod 20 *snyft*
___________________ insignificant cor member alliance
quote:Originally posted by Cloudburst episod 20 *snyft* mmh håller med =/ slutscenen på stranden var vacker tycker jag.
Riktigt segt avsnitt.. Inget lost19-avsnitt inte
quote:Originally posted by mr_fisken Riktigt segt avsnitt.. Inget lost19-avsnitt inte ne... inte alls som 19, snarare mkt bättre
Vilka veckodagar sänds detta på "over there", nån som vet ?? Hittade det nu, är ju tydligen uppehåll ett tag nu
Last edited by quilly on Apr-13-2005 at 13:51
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet dåååå... tänkte jag skulle få fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA