quote:Originally posted by DJ_Siesta jongens ikmis de lonsdale truien Als ik mag kiezen heb ik liever een lonsdale muts, tis echt koud zo'n kale kop!
quote:Originally posted by Matthijs Als ik mag kiezen heb ik liever een lonsdale muts, tis echt koud zo'n kale kop! tis sowieso echt enorm koud buiten ! was het meer zomer
___________________ I hate the global warming hoax
Bah, das dus zo slecht he, dat merk! Doe mij maar een leuk hip truitje van de H&M
quote:Originally posted by jp Je hebt teveel testosteron Behoorlijk
Dames, grijp uw kans
quote:Originally posted by Deamonicus Bah, das dus zo slecht he, dat merk! Doe mij maar een leuk hip truitje van de H&M lonsdale slecht?? lekker pimpen met mn lonsdale truien woot
quote:Originally posted by jp Dames, grijp uw kans Ik dacht ik begin met het onderdeel. "je lijkt op iemand uit de top25 van mooiste vrouwen" maar dat had blijkbaar geen nut
Ben je zo hopeloos?? :P
quote:Originally posted by Deamonicus Ben je zo hopeloos?? :P Gelukkig niet Op ieder potje past een deksel. We houden de moed erin
Succes!Haha