|
| quote: | Originally posted by FunkySimon
dance optredens die live worden gedaan heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan.
Er wordt of ontzettend vals gezongen (andain etc.) of er wordt lelijk gespeeld (zoals die viool op pinkpop dat was echt te erg).
Maar het ergste was toch wel Rank 1 die op een keyboard beats @ rank1.com speelde en de hele tijd of achter liep of een toon vergat. Ik bedoel oefen het dan goed of ga lekker op de charlie en mental style en ga lekker op een keyboard staan raggen zonder draadjes.
dj's zijn nog steeds platendraaiers en ze moeten niet zo zitten wanken dat ze echte muzikanten willen zijn.
rank 1 die daar op Te op een my first sony staat te raggen en het dan nog voor elkaar krijgt om uit de maat te spelen...wat een drama |
Van Rank 1 heb ik 2 ontzettend mooie live nummers gehoord! De Intro van TE paar jaar geleden (Symsonic)
En op Sensation 2001, toen ze daar de Untitled Song 'speelde' van Marco V, Benjamin Bates en Rank 1..Die ze jammer genoeg nooit hebben uitgebracht omdat ze de live versie op Sensation niet goed genoeg vonden!
Maar verder heb ik het ook niet zo op 'Live Optredes' van DJ's. Hoewel ik Junkie XL wel eens live wil meemaken..!!Mja, das is dan niet echt een dj..
|