|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Man zeik niet zo, ben gewoon benieuwd wie er hier 37 is. Dus stfu Drs Zeiklul..... |
Met het verkeerde been uit bed gestapt? En voel je je aangesproken?
Ik vraag alleen waarom 37 zo apart is, waarom dat zo bijzonder is die leeftijd. Dus ga snel je mond spoelen met dat gescheld, dat is nergens voor nodig....totaal geen reden toe. Je kan ook gewoon zeggen van "Ik was alleen benieuwd wie het was" en dan zeg ik "Oke, dacht dat je het heel raar vond dat iemand 37 was".
Last edited by SnuggLe on Mar-14-2005 at 18:13
|