Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Matthijs
+1, ik vind het zelfs een verschrikkelijk slechte plaat, totaal fantasieloos.
Ben ik ook mee eens! en om die te draaien als afsluiter met net een cd uit met allemaal nieuwe tunes... hmmm ook weinig fantasievol dus
___________________
Mar-30-2005 09:39
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
hoe dan ook, je kan er wel heerlijk op springen
Mar-30-2005 09:46
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Location: Holland
Gone was ook leuk als afsluiter, maar die had perry ook al gedraaid
___________________
Mar-30-2005 12:13
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
Marnix was dus echt de held van de avond!
Mar-30-2005 13:23
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Tomaz
Marnix was dus echt de held van de avond!
HEE HOOO
zonder dollen, hij was echt goed bezig, soms wel wat mixfoutjes, maar als je 3 eric prydz tracks draait ben je gewoon goehoed!
___________________
bah
Mar-30-2005 13:29
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
quote:
Originally posted by ahp2002
HEE HOOO
zonder dollen, hij was echt goed bezig, soms wel wat mixfoutjes, maar als je 3 eric prydz tracks draait ben je gewoon goehoed!
hehe, brabant was leuk vertegenwoordigd achterin!
Denk dat ik maar een kwartier bij Perry ben geweest, toen wilde ik meteen weer terug naar Marnix! Goeie combi trouwens dat house en progressive, viel me vorige maand ook al op. Famous is een blijvertje voor mij!
Mar-30-2005 14:14
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
Taurus is idd niet zo goed, maar een plaat afkappen vlak voor de break is errug kut en ik had mn horloge nog niet verzet Rogier, dus voor mij was t 10 voor 4 en de uitsmijter was zelfs verbaasd dat ie al kapte dus Markus was gewoon gek...Ok moest ik nog ff kwijt
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Mar-30-2005 21:08
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by Esrem
...ik had mn horloge nog niet verzet Rogier, dus voor mij was t 10 voor 4...
....
vrouwen
Mar-30-2005 22:40
ThaMaestro
SunSational Essentials
Registered: Jan 2003
Location: A1/A35, Holland
quote:
Originally posted by Roger
....
die set wil ik dus ECHT wel hebben, joris is de man voor nieuwe techno muziek van nederlandse bodem ... incident was de killertrack dit zomer, hij zet de toon gewoon!
___________________
quote:
Quoting Lucien Foort
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Apr-17-2005 22:20
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by ThaMaestro
die set wil ik dus ECHT wel hebben, joris is de man voor nieuwe techno muziek van nederlandse bodem ... incident was de killertrack dit zomer, hij zet de toon gewoon!
ja zijn werk is echt subliem gewoon!!
heb helaas niks aan set kunnen vinden van deze avond maar er werd wel heel lekker gedraaid