Originally posted by Shahar
שוב
כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד?
כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל
אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,
טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.
טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.
___________________
Mar-17-2005 13:35
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
פלוצר
מיכאל לא?
זה היה תגובה למה שיאמאן כתב.
מוזר שאתה לא אומר מילה על מה שהוא כתב
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Mar-17-2005 14:49
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Sniper
אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,
טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.
טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.
זה בדיוק מה שאמרתי
אני רק יחדד משהו - אנלא אומר שצריך להמליץ על טראק אחרי שרואים שהוא
זכה במצעד
אבל עובדה שהטראקים שהמליצו פה בעבר והתלהבו מהם זה אותם טראקים שזכו
Mar-17-2005 15:59
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה...
תגידו לי... אתם חבורה של ילדים קטנים?!
מה הולך אתכם!?
חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...
ואם אתם הולכים על אנשים שצריך לפוצץ ולפתוח להם את השואה...
אז זה מכוון לכל האלה שרושמים +1 תגידו לי, מה אתם יצורים מהתחת?!
כשאני מעביר שיעור ורואה שחייל שלי לא משתתף אז אני שואל אותו שאלה ואם הוא עונה לי כמו שהם אמרו אז אני אומר ישר שאין כזה דבר כמו... אתה מאמין באותו דבר תנסח את זה פשוט במילים שלך... זה הכל
כנ"ל אתם... תנסחו את הדברים כמו שאתם מאמינים ולא לעשות את הפלוס 1 המטומטם הזה למה זה לא מחדד כלום!!
___________________
.
Mar-20-2005 14:08
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...
כי זה מצחיק
___________________
Never again.
Mar-20-2005 19:44
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
טוב בקשר לצבא:
1. רופאים שלא מביאים גימלים/פטורים
2. כל הסגני-אלוף!
3. המ"כית שלי מהטירונות
4. אנשים מורעלים!!!
ובכלל...
1. מארגני מסיבות שדופקים מחירים..
2. כל הצוות של החממה/צוף
3. בנות שמנות/שעירות שהולכות עם חולצות בטן
4. אנשים שלא נותנים להעתיק (בד"כ החנונית של הכיתה)
5. בנות שמשחקות אותה שרמוטות אבל בסוף לא נותנות כלום ומשאירות אותנו עם כאבי ביצים
6. אנשים שאומרים "טראנסים, האוסים" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
7. אנשים שעדיין אומרים "דיסקוטק"... למרות שזה לא כזה נורא להגיד את זה, זה עדיין מילה ששייכת לעבר אתם לא חושבים?
8. אנשים שאומרים שהמוזיקה שאנחנו שומעים עושה להם כאב ראש.. ושזה רק "בום בום בום"!
9. אנשים שמתלהבים מעופר ניסים
10. בנות כונפות שתופסות מעצמן
Mar-25-2005 12:40
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
^^^
גדול
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-25-2005 13:56
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה
___________________
Mar-25-2005 14:50
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by yaman
את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה
לא נראה לי זה מדבר אל מישהו פה
סתם
1. מצלמות תנועה (בעצם זה לא אנשים, אז את האנשים שהמציאו אותם, או ששמו אותם)
2. את מי שהמציא את שעון החורף
___________________
Never again.
Mar-25-2005 17:52
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט
Mar-26-2005 05:09
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט
ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט
___________________
Never again.
Mar-26-2005 14:25
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
quote:
Originally posted by DjChook
ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט
חחחח חזק ביותר מצידך
אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^