|
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?
Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken |
Maybe true, but:
| quote: | Originally posted by Muppy
al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!
ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja... |
Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken!
|