|
|
|
|
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
May-01-2005 18:10
|
|
|
 |
 |
Stephan B
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
|
|
|
Ja 't was weer erg gezellig 
't weer zat toch nog erg mee, het bleef droog en er heerste een lekker temperatuurtje. We waren lekker vroeg, dus toen gingen ProgRog en ik eerst maar ff op expiditie in de nabije omgeving. (Verrek er zat een supermarkt met ranzig lauw Heineken bier! haha )
Daarna hebben we maar ff wat gechilld op de markt en ondertussen wat alto mensen te hebben zitten uitlachen. Like wtf...hier wordt niet geheadbanged vandaag hoor (behalve onder smells like teen spirit dan ) Heel de Armada bende liep er ook rond, maar die hadden het erg druk. Perry O'Neil was wel zo vriendelijk om ff hallo te komen zeggen enzo. Gouwe kerel toch, erg relaxed en down to earth. Hij moest als eerste beginnen, wat toch eigenlijk wel een schande is want hij heeft z'n plaats toch al wel verdiend vind ik. Maar zoals hij zelf al zei: Armada loopt Mischa Daniels erg te promoten te laatste tijd, dus vandaar dat hij na Perry stond geprogrammeerd.
Perry z'n set was weer erg goed. Strak gemixt en lekkere tracks. Hoewel ik nog steeds niet los kan gaan op progressive, daar luister ik liever gewoon rustig naar en ga dan niet als een gek lopen breakdancen ofzo haha 
All Hands On Decks was wel grappig vond ik. Wat lekkere oude danceplaten en wat acid en techno, kon ik wel waarderen. Leuk dolletje met Dave Lewis. Moest de booth ff omgebouwd worden voor de 5 heren van All Hands On Decks, raakte het Armada spandoek voor een gedeelte los. Dus meneer Lewis moest ff de promotie redden door het vast te gaan tapen. "Goed bezig Dave, houd de promotie hoog!" Hehehe...kon ie wel om lachen
Mischa Daniels kon me niet echt boeien. Vind t wel aardige muziek, maar vond dat ie een beetje te veel van dezelfde grooves draaide. Dus z'n set had wel wat meer afwisseling mogen hebben. Onder zijn set nog een praatje gehouden met Armin die stond te kijken tussen het publiek. Was weer zo zenuwachtig als wat, maar heb toch nog wel wat redelijke vragen kunnen stellen. Hij kwam weer sympathiek over en het is echt een aardige gozert Dus na deze kleine conversatie met mijn held kon de dag al eigenlijk niet meer stuk!
Armin was wel weer strak bezig als vanouds. Goede set, misschien wat harder en met wat oudere tracks dan normaal, maar dat kwam vooral door het publiek waar hij voor stond. Was nou niet echt een doorsnee clubavondpubliek, dus vandaar dat Armin het wat meer op de vlakte houd. Niet dat het mij veel kon boeien, op Koninginnedag zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachten op een diepe of experimentele set. Veel lekkere nummers (terug)gehoord en de mixing was strak als vanouds. Plein ging redelijk los op 't einde. Verder vond ik het erg gezellig met al de TA'ers van wie ik er een paar ken en een paar wat minder hehe Een gelsaagde koniginnedag zonder meer.
http://s87274285.onlinehome.us/ASta...arty/index.html omdat die stomme vB code niet werkt vBulletin zuigt
Last edited by Stephan B on May-01-2005 at 20:58
|
|
May-01-2005 18:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Stephan B
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
|
|
|
May-01-2005 19:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
|
|
|
Zo, was wel relaxed feestje vond ik.
Eerst lekker verdwaald in Leiden met de auto (alle parkeergarages waren dicht).
Op een gegeven moment hoorden we Say Hallo, effe vlak bij het plein geparkeerd en het feestkon beginnen.
Begon dus wel lekker, leuke plaatjes wel. Alleen na een uur tech-trance of hoe het tegenwoordig ook mag heten. Kan me totaal niet boeien, en al helemaal geen uur lang. Naja, Armin zal het allemaal wel beter weten...
Daarna vond ik het wel weer heel erg prima te doen. Paar ouwe plaatjes ertussen. Echt te vet.
Naja, laatste half jaar heb ik vrijwel nix van Armin gehoord, dus Nirvana was compleet nieuw voor mij (jaja, lach maar...)
VET springen was dat zeg!
Kwam eigenlijk vooral voor Perry, en ben achteraf wel blij dat ie eerder moest draaien, want ik kwam pas om 7 uur aankakken, en als ik me had gehaast voor Mischa Daniels was ik echt niet blij geweest...
May-01-2005 22:14
|
|
|
 |
 |
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Oh oh oh, mensen die geilen op mn zusjes buik...
Maar Stephan ik ben niet pissed hoor nu, door je reactie, ik vond t gewoon minder van Armin, maar we gaan niet over smaak discussieren, want das wel zon onzin...
En dat plaatje was Andain - Beautiful things. Is 1 van mn favo nummers en hij is herpressed dus Rogier had m ff ergens voor me gehaald en gaf m me dus net die dag. Ik dacht, wel leuk om m meteen ff lekker hard te horen nog n keer, dus mss wil Armin m wel draaien. Maar hij moest dus nog ff kijken, zei ie, en jammer genoeg heeft ie m dus uiteindelijk niet gedraaid 
|
May-01-2005 22:19
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:37.
Forum Rules: