|
Goed bezig Cookiemonster,
je begint al aardig in de Sesamstraat sfeer te komen,
was het tijdens Trance Energy nog Kermit de Kikker (met je groene haar), nu ga je richting Koekiemonster.......jajaja.....
j/k.......goeie tip, ga er meteen maar s mee bezig!
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|