|
Wat een feestje weer zeg! Super sfeer niet meer normaal! en een onwijs enthousiaste gitaarspelende Sander! Heb Sander nog nooit zo goed horen draaien! Heel veel echt onwijs mooie nieuwe nummers gehoord, en ergens in het midden van zijn set draaide hij de klapper van de avond! die track moet ik terug horen, even de setjes van hem in de gaten houden want wat een platen zeg!
Verder draaide hij For Sale - Buy Now! Wat knalt die lekker uit het geluidsysteem van het Paard! en verder nog Gabriel and Dresden - Portobello, MV - Domo Arigato en ergens tegen het einde Technotronic - Pump Up The Jam (Gian's Crowd Is Jumpin Remix) en Markus Schulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Mix) 
Top feessie dus! en erg gezellig met 3o3 en Total woot en zijn gang Verder Yarnie, Roos22, Ei, M-Peror, Engeltje en Matthijs nog tegen het lijf gelopen
| quote: | Originally posted by total woot
Dat was me dus nog een verhaal apart... we rijden weg... en toen deed de versnellingspook het niet meer
Iemand weleens op zondagochtend in de 2e versnelling van den Haag naar Rotterdam gereden? Ik kan het iedereen van harte afraden.
|
Wat een verhaal joh, echt super klote! 
| quote: | Originally posted by Roos22
Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! |
haha ik kwam niet meer bij, wat een flapdrol! 

Sasha!
|