Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA T-Shirt
Wel of geen TA t-shirt?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja graag!! 23 71.88%
Nee, geen interesse 1 3.13%
Weet het nog niet 8 25.00%
Total: 32 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Ik zeg nog, niet om te slijmen!

nee, maar zo komt het wel over, sukkie

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Nov-28-2001 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_highforce
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001
Miss P., Weet jij al wat over de kwaliteit van die T-shirts die ze daar hebben..?
Anders moeten we toch echt zelf een lading aanschaffen zou nl sonde zijn van het geld..
Die paarse kleur vind ik ook wel vet.. leuk voor feesten..
Ennuh.. als het kan doe mij ook maar een longsleeven, want dan kan ik 'm 's winters ook aan naar school..
Mijn nich is "dj_highforce", maar kan toch wel "Daaniejel" van gemaakt worden hè..? of "Dj highForce".. vast wel..

Old Post Nov-29-2001 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_highforce Click here to Send dj_highforce a Private Message Add dj_highforce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Ik ben net ff wezen informeren bij een fotoshop bij mij in de buurt.. De kosten zijn voor dubbelzijdige bedrukking ƒ35,- en als je je je eigen shirt meeneemt scheelt dit ƒ10,-.
Kan je dus zelf kiezen of je longsleeve, polo, of mouwloos wilt..
Alle kleuren kunnen gedrukt worden, er wordt een kopie gemaakt d.m.v. een kleuren kopieerapparaat en dat wordt op het shirt gedrukt.

Old Post Nov-29-2001 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben net ff wezen informeren bij een fotoshop bij mij in de buurt.. De kosten zijn voor dubbelzijdige bedrukking ƒ35,- en als je je je eigen shirt meeneemt scheelt dit ƒ10,-.
Kan je dus zelf kiezen of je longsleeve, polo, of mouwloos wilt..
Alle kleuren kunnen gedrukt worden, er wordt een kopie gemaakt d.m.v. een kleuren kopieerapparaat en dat wordt op het shirt gedrukt.

Dat klinkt goed!

Old Post Nov-29-2001 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

bij een fotoshop wordt de tekst er gewoon op gedrukt ja zoals miss p al zei.. Na een paar keer wassen begint het af te bladderen of te rimpelen.. Zie je heel vaak dat er allemaal kleine scheurtjes in komen.. Nou dat zal ook zonde van je geld zijn.. Dan liever 60 gulden betalen..

Old Post Nov-29-2001 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Dj Alpha
bij een fotoshop wordt de tekst er gewoon op gedrukt ja zoals miss p al zei.. Na een paar keer wassen begint het af te bladderen of te rimpelen.. Zie je heel vaak dat er allemaal kleine scheurtjes in komen.. Nou dat zal ook zonde van je geld zijn.. Dan liever 60 gulden betalen..

Daar was ik ook al bang voor... Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben??
Voordeel is wel dat je alle kleuren kan gebruiken..Voor degenen die hun kleurrijke sig er ook op willen zetten misschien wel een gaaf idee!

Old Post Nov-29-2001 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Als ik er geen ervaring mee had dan zou ik niet zeggen dat het van slechte kwaliteit is

Ik heb vroeger 2 van die shirts gehad (kost hier btw 25 piek mét shirt ) en de ene lag er na 2 x wassen gewoon helemaal af, en de andere heb ik ca. 8 x aangehad en toen ging ie rimpelen en scheuren...misschien een optie dat als je je nick er per sé op wilt hebben, dat je dat zelf doet? Je kunt nl. zelf ook van die vellen kopen en dan moet je de tekst erop printen en dan met een strijkijzer op je shirt "plakken"........een idee??

Als t er dan afgaat heb je nog een doos vol vellen dus druk je het er zo weer op!

Old Post Nov-30-2001 10:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

das zekers geen slecht idee.......
die houden we erin miss P!
Dat met dat strijken werkt wel aardig. M'n broertje heeft ook een x zo'n t-shirt gemaakt, en dat zit er na een jaar ofzo nog steeds op!
(alleen zijn de kleuren wat lichter geworden)
Dat zou dan iig nog schelen met de kosten van de drukker!

Greetz RubDub

Old Post Nov-30-2001 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation Re: TA T-Shirt

A) depends
B) willen, ja, kunnen, nee
C) met 50piek (ex verzendkosten) wordt er al riante winst (fotowinkel is zowel duur als kutkwaliteit, je moet gewoon naar een drukker gaan) op gemaakt, dus hoger dan dat hoeft echt niet
D) donker, liefst zwart, blauw, paars of rood
E) L of XL, hangt net van shirt af

Old Post Nov-30-2001 12:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Ik heb nu een mail gestuurd naar bedrijf 1 én 2. Ik hoop binnenkort en offerte te krijgen dus dan kunnen jullie geld gaan storten weeeeeeee t-shirt!!!!!

Ik heb een offerte aangevraagd voor 25 mensen en 5 twijfelaars dus dat zijn vast wel genoeg t-shirts toch? En mocht ik overhouden dan verkoop ik ze gewoon aan nieuwe members

Old Post Dec-05-2001 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Ben benieuwd!! Alvast bedankt voor al je moeite.

Old Post Dec-05-2001 11:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA T-Shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech from Carl Cox's Global. [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKreon - Jauce [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:42.

Forum Rules: