|
| quote: | Originally posted by raoel
Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.
Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder

Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.
Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug |
hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt..
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|