Originally posted by AxePlode
had eieregooie vorig jaar die mix met tiesto remixen??
Dat is wel een mix van mij, maar die kwam niet uit de wedstrijd...
quote:
Originally posted by sndh
Helemaal mee eens, pc en het echte werk gescheiden. Daarnaast, met allemaal illegale promomp3tjes mixen is natuurlijk leuk en levert veel verbaasde gezichtjes op, maar ook wat oneerlijk tegenover degene die keurig wacht en koopt, en dus niet zo upfront kan zijn.
Pfff stel je niet aan man, het gaat om het mixen! En onder een goeie platenkeuze wordt verstaan een goed verloop van de set, de juiste plaat op het juiste moment... Daar heeft de leeftijd van een track weinig mee te maken...
quote:
Originally posted by New Wave
Pas maar op, anders plaats ik dat ene filmpje van je.
Ted?
May-13-2005 19:23
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Geen tijd.
Dus je geeft toe dat je het nog steeds niet kunt?...
Serieus?
quote:
ken je dat filmpje van Glanis niet ?
Nee, host is ergens, MSN is ook een optie, maar ergens hosten is leuker gezien glanis er volgens mij nie zo blij mee is als iedereen dat kan downen
May-13-2005 20:32
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm... Zal ik meedoen of jureren?
ik vind zoieso dat je je titel moet verdedigen... wel zo eerlijk voor de competetie... anders kan je het hele jaar zeggen 'maar als IK 'wel' mee had gedaan had IK 'weer' gewonnen'
May-13-2005 20:57
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by raoel
Dus je geeft toe dat je het nog steeds niet kunt?...
Serieus?
Ik kan het wel, alleen ik moet gewoon weer elke dag een uurtje kutten....alleen heb ik daar vaak de tijd niet voor omdat ik zulke onregelmatige werktijden heb dat ik de mogelijkheid niet heb om te draaien. Op de dag ben ik van 5:45 tot 22:00 bezet. Als ik in de avond moet werken dan slaap ik uit tot 12:00, 13:00 in de sportschool. 15:00 terug, douchen en eten omdat ik om 15:45 richting locatie moet. Dan werk ik tot 24:00 en ben ik 00:45 thuis.
Op mijn vrije dagen kan ik eventueel wat doen maar op die dagen moet ik ook dingen inhalen waar ik de andere dagen geen tijd voor had. Veel mensen denken dat camera werk koekie is..,ik kanje melden, het sloopt je. Ik heb tot en met zondag vakantie en ben nu weer lekker aan het prutsen. Maar ik heb mijn planning al gezien en het ziet er voor me decks niet rooskleurig uit.
[/QUOTE]
Last edited by New Wave on May-13-2005 at 22:35
May-13-2005 21:10
AxePlode
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2003
@ Eieregooie, wist wel dat die mix van jou was.
ontopic, ik doe iig niet mee. heb een beltdrive platenspeler zonder pitchknop en 1 cd speler zonder pitchknop en een mengpaneeltje zonder eq per kanaal dus ik mix niet echt . luister wel heel veel dus wil me evt wel beschikbaar stellen als jurylid, maar neem aan dat jullie dat niet zomaar iedereen laten doen .
May-13-2005 22:07
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm... Zal ik meedoen of jureren?
Doe maar jureren. Laat iemand anders maar een keer winnen!
Nee ik vind wel dat je je titel mag verdedigen (maar maak dan eens wat fouten ofzo! )
May-14-2005 00:46
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt
May-14-2005 06:29
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik heb vorig jaar gejureerd en dat wil ik ook dit jaar wel weer doen...
Originally posted by sndh
he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt
Als ik er illegaal aan kon komen was ik ook al blij