|
Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag?
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
|