Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Europese grondwet
Ben je voor of tegen de Europese Grondwet?
You do not have permission to vote on this poll.
Voor 34 41.46%
Tegen 48 58.54%
Total: 82 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Massive84
\o/

Rot op met die onzin wet. Geef lekker 1 persoon de macht over 1 heel continent, nee dat is slim

Zo zit het natuurlijk ook weer niet vriend.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post May-29-2005 20:35 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by TranceZoner
Zo zit het natuurlijk ook weer niet vriend.

ja en de euro zou niks duurder maken toch?

-Moose

Old Post May-29-2005 21:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Massive84
ja en de euro zou niks duurder maken toch?

Goh, weer iemand die niet weet waar hij over stemt.

ja en een nee voor de grondwet maakt de euro zeker goedkoper?

Old Post May-30-2005 05:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, weer iemand die niet weet waar hij over stemt.

en jij gaat mij vertellen dat jij die hele grondwet hebt gelezen , vertel ons dan maar eens waar het over gaat..

of geloof je soms de politici

Old Post May-30-2005 06:25 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
en jij gaat mij vertellen dat jij die hele grondwet hebt gelezen , vertel ons dan maar eens waar het over gaat..

of geloof je soms de politici

1) lees de hele thread eens door voordat je weer met je kort door de bocht antwoorden komt

2) ik zeg helemaal niet dat ik hem helemaal gelezen heb, maar ik weet waar hij NIET over gaat en dat is NIET de euro en NIET Turkije bv

3) "Geloof je de politici"..... nee dat is een goed uitgangspunt van "Ik geloof politici bij voorbaat niet". Kijk, dat is de grondhouding van 60% van NL, en dat is juist zo kansloos. "Ik stem niet omdat ik politici niet vertrouw". En daarnaast vertrouwen ze de politie niet, de bakker op de hoek niet, de buren niet, en buitenlanders niet. Nee is standaard, ja moet je heel erg veel moeite voor doen.

Uit jou "Of geloof je soms de politici" spreekt wel veel, en bevestigt voor mij weer helemaal het beeld van je Siesta.

Iedereen moet stemmen wat hij wil stemmen, je moet doen wat je niet laten kan. Maar als je niet weet waar je precies over stemt, of geen legitieme redenen hebt, stem dan niet. Ik weet ook nog niet eens 100% of ik ga stemmen, maar met de denkbeelden die ik heb, als ik de pro's en contra's tegen elkaar afstreep, dan stem ik JA.

Old Post May-30-2005 06:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Rasta

1) als je niet eens weet waar die over gaat, waarom stem je dan kwakkeloos ja?

2) Sjongejonge, je mag die politici toch wel niet vertrouwen? Ze komen gewoon zo ongeloofwaardig over, ze kunnen amper een goed voordeel noemen. En alles wordt beter, jaja waar kennen we dat van.... Er isgewoon geen vertrouwen, thats the point. Want er zijn weinig mensen die nee zeggen en weten waarom ze nee zeggen, en er zijn amper mensen die ja zeggen en weten waarom ze ja zeggen.

Jou beeld zal me een worst wezen trouwens

Old Post May-30-2005 07:13 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
1) als je niet eens weet waar die over gaat, waarom stem je dan kwakkeloos ja?

2) Sjongejonge, je mag die politici toch wel niet vertrouwen? Ze komen gewoon zo ongeloofwaardig over, ze kunnen amper een goed voordeel noemen. En alles wordt beter, jaja waar kennen we dat van.... Er isgewoon geen vertrouwen, thats the point. Want er zijn weinig mensen die nee zeggen en weten waarom ze nee zeggen, en er zijn amper mensen die ja zeggen en weten waarom ze ja zeggen.

Jou beeld zal me een worst wezen trouwens

1) Ik zeg niet dat ik NIET weet waar hij over gaat en ik zeg niet dat ik totaal WEL weet waar hij over gaat. En goed lezen: ik stem niet eens klakkeloos ja, ik weet nog niet zeker of ik ga stemmen. Goed lezen.

2) Tuurlijk mag je die politici niet vertrouwen, duh, tuurlijk mag dat! Wat ik wil zeggen is dat veel mensen nee stemmen door gebrek aan vertrouwen. Dat kan, natuurlijk. Dat is een signaal voor de politiek waar ze zeker wat mee moeten doen. Ook ik vertrouw de politiek niet helemaal. Kijk naar de devaluatie van de gulden, kijk naar andere zaken die stil zijn gehouden. Ook ik vind dat helemaal niets. Maar dat is geen reden om NEE te stemmen. Dan zou ik niet gaan stemmen, dan zou ik zoiets hebben van ‘Tsja, ik geloof er toch niet in, ik stem niet’. Zeer begrijpelijk. Maar ik vind dat je dit verdag een kans moet geven.

Toch denk ik dat mensen die JA zeggen er meer/vaker over nagedacht hebben en zich er meer in hebben verdiept, dan de mensen die NEE zeggen door een groot aantal redenen die er niet speciaal mee te maken hebben.

Old Post May-30-2005 07:23 
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Ik ben het wel met Snuggle eens...het gaat alleen om de Grondwet en ga dan niet andere dingen erbij halen. En ik vind in de 1e plaats dat dit referendum niet eens ingesteld had moeten worden, het is te complex. Had het bijv. over de Euro of over de uitbreiding gedaan.
Of zoals in Duitsland laat het parlement beslissen.

En ik denk dat niemand hier precies weet hoe die Grondwet in elkaar steekt...Ik ga dan ook niet stemmen.

Old Post May-30-2005 08:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Gaat lekker zo, Frankrijk nee, Nederland wellicht wel nee, dat komt de europese eenheid ten goede. wat een puinhoop eigenlijk

Old Post May-30-2005 09:00 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Cosmic
Ik ben het wel met Snuggle eens...het gaat alleen om de Grondwet en ga dan niet andere dingen erbij halen. .

dat snap ik ook wel, maar als er geen vertrouwen, kijken mensen hoe het in verleden ging. En als het toen ook ruk was, ga je niet JA stemmen. Is iets menselijks, net als je aandelen koopt waar je geen vertrouwen in had, ga je die ook niet kopen, want je weet waarschijnlijk dat ze toch gaan dalen etc. Zon kwestie is het bij de meeste mensen ook nu.

Old Post May-30-2005 09:25 
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by ahp2002
Gaat lekker zo, Frankrijk nee, Nederland wellicht wel nee, dat komt de europese eenheid ten goede. wat een puinhoop eigenlijk

Een regelrechte ramp! China heeft gelijk al gereageerd door de exportheffing op textiel te heffen! Bush stemt een dezer dagen stamcelonderzoek weg met een veto en even later wordt Bolton benoemd om de VN te onthoofden. Nee jongens onze toekomst is hiermee voorgoed verkloot! We hadden 1 kans om de wereld een mooie plek te maken, maar nu gaan China en de VS samen alles regeren!

Old Post May-30-2005 09:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Gewoon emigreren

Old Post May-30-2005 09:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Europese grondwet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan't recall this tune, probably some old progtrance stuff [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTenth Planet - "Walk On Water" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:03.

Forum Rules: