Originally posted by Phortastic
trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen
2de keer wel door.
ja manuevers zijn idd easy als ge die trucjes kent...ik had geen rijlessen genomen -> 2x gebuisd op maneuvers. ik moest toen 4u rijles volgen (gewoon maneuvers ingestudeerd à la: "als ge dat paalke in die spiegel ziet, moet ge uw stuur volledig omdraaien", enz..) en de derde keer was ik op de maneuvers en de weg door.
resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto
May-30-2005 10:33
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Nyah
resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto
Hey, ik ken da.
Ik heb dat ook; op examen van den eerste keer door, alles perfect uitgevoerd. Maar ergens in 't stad ofzo lukt met dat echt niet.
Dan maar 10 meter verder parkeren waar dat wel lukt
May-30-2005 10:52
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Dan maar 10 meter verder parkeren waar dat wel lukt
of ff bellen en uw vriend naar beneden laten komen zodat hij de auto kan parkeren
May-30-2005 10:54
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
of ff bellen en uw vriend naar beneden laten komen zodat hij de auto kan parkeren
En dan 't ni gewoon zijn van in nen auto te zitten zonder servostuur
En dan 't ni gewoon zijn van in nen auto te zitten zonder servostuur
snob
ma t lukt u toch altijd t ding geparkeerd te krijgen, dus no worries
May-30-2005 11:03
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u.
May-30-2005 12:17
Mystique
Manuel Le Saux Addict
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u.
Vooral da laatste!!
May-30-2005 13:26
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
En die L vanachter op de ruit, wil precies zeggen van "steek me voorbij op alle mogelijke manieren".
Sinds die weg is, heeft niemand me nog voorbijgestoken.
May-30-2005 14:36
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Auto: Me pa heeft een hele dikke dat is goed genoeg
May-30-2005 20:26
eieregooie
Perceptions
May-30-2005 20:28
eieregooie
Perceptions
resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren...
Moet je hier eens in de binnenstad van Delft komen parkeren, langs de gracht