|
| quote: | Originally posted by Eagle`
tenigste wa ge met u hoge snelheid hebt is da uwe limiet er rapper aangaat, en dan hun glijdende downloadschalen, serieus ge moogt het hebben uwen telenet tenigste wa er misschien positief is aan telenet zijn hunne newsservers, al hoewel ja voor 5 euro kunde een abo van 20 gig hebben op nen externe newsserver waar de post er 30 dagen blijven opstaan ipv van 5 bij telenet... |
hmja, IMO zijn onze belgische ISP's véél te gierig! In Clickx bijvoorbeeld krijg je altijd de best (lees: snelste, stabielste) etc te zien, maar ze zouden beter eens vergelijken met ISP's van andere landen. Zullen de mensen vlug merken dat het echt erg is met de maandelijkse hoeveelheid GB dat we MAAR mogen versluizen . Onlangs op een internationaal irc-kanaal:"damned, I had to change my ISP cause I move to some other city, and now I only have like 30GB/month..."
Kheb al het idee gehad om eens een petitie-actie te starten: 'wij willen meer GB/maand ' maar wat zou het helpen
ow, en ivm die glijdende downloadmeter... is idd wel vervelend! Moet ik je compleet gelijk in geven... MAAR ge gelooft het misschien niet, maar ik surf nergens sneller dan met telenet! Echt, het verschil is toch wel merkbaar hoor (zit genoeg bij maten met ADSL).
@Jochen: het moet nog een andere onderdeeltje zijn in je router. Dit onderdeel is voor iets anders. (dient voor bijvoorbeeld poort 80 naar een andere poort binnen je netwerk laten forwarden, bv 8080). Geef eens je merk+type van router, dan zoek ik het vlug effe op .