|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand...
En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen
Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen... |
Om nog even in te haken: Mellow_Head maakt alle NLTA's, wat zeg ik, alle Nederlanders behoorlijk belachelijk. Remy doet dat op 1 persoon terug, en roept geen dingen zoals 'dood'.
Kleine nuance.
Maar oke, remy riep ook gekke dingen. Alleen is dat begonnen als gein, en gaat Mellow_Head er te serieus op in. Punt van verschil. Maar oke, waar er 2 vechten....
___________________
"Life is all about choices & respect"
|